apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ze hebben hem niet voor niets gekruisigd.Had die niet een langharige zoon die graag in jurkjes liep?
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben hem niet voor niets gekruisigd.Had die niet een langharige zoon die graag in jurkjes liep?
![]()
Over hippies gesproken...Had die niet een langharige zoon die graag in jurkjes liep?
![]()
Had ie een grote worst?Dat viel Darius en Xerxes toch wat tegen.
Wel eens gehoord over Thermopylae, Marathon en Salamis? En als we voor het gemak Alexander de Grote meerekenen en het Byzantijnse Rijk....
Die Romeinen droegen ook geen broeken.
Donald Duck ook niet.
Alleen als hij gaat zwemmen. Dan draagt die eens een badpak!
Badpak? Is ie travestiet?Alleen als hij gaat zwemmen. Dan draagt die eens een badpak!
Victor Davis Hanson is zowel classicus als commentator op Fox.Kmoet mij toch weer wat meer inlezen in de klassieke oudheid.
Grappig dat ie Victor heet.Victor David Hanson is zowel classicus als commentator op Fox.
Zijn namen vallen inderdaad mooi samen met de Klassieke, Joods-Christelijke en West-Europese traditie.
Je raadt nooit welke Sesamstraat personages ze bij de Koninklijke Luchtmacht gebruiken....
Op welke leeftijd is dat begonnen? Ik hoor steeds meer dat het ook hier in NL voor de puberteit medicinale/medische interventies worden gedaan, omdat je er zo vroeg bij 'moet' zijn. Lastige is wel dat een heel groot deel van de groep die wachten door/na de puberteit de identiteit toch bij het biologische geslacht vind passen. Weet niet hoe ze voor die periode al willen voorspellen dat iemand geen spijt zal krijgen. Daar ook al van gehoord.Lindsey, het nichtje van mijn vriendin is nu in transitie naar Lesley, het neefje.
Neemt al een paar maanden Sustanon, heeft de borsten laten afzetten en heeft al meer baardgroei dan sommige Dbb-leden.
Het grootste deel van die familie heeft hem nu uitgesloten![]()
Dan is het dus toch echt wat ze voelen.Ik blijf er bij dat invloed van xeno-estrogenen en fyto-oestrogenen ermee te maken heeft.
Niet zo transfoob doen!