AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #156.202
  • #156.207
Rome is wel de moeite waard trouwens. Ben ook eens de Peloponnesos rondgegaan. Korinthe, Olympia, Monemvasia, Sparta, Mystras etc. Zeker de moeite waard.

• #156.208
Screenshot_20210830-210437_Chrome.jpg

• #156.213
Kmoet mij toch weer wat meer inlezen in de klassieke oudheid.
Victor Davis Hanson is zowel classicus als commentator op Fox.

De Oude Grieken waren wel gay op een vrij mannelijke manier. Dit was een Steve Hughes referentie, zoek maar op YT indien onbekend.

Laatst bewerkt:
  • #156.215
Laatst bewerkt:
  • #156.217
Ik blijf er bij dat invloed van xeno-estrogenen en fyto-oestrogenen ermee te maken heeft.

• #156.218
Lindsey, het nichtje van mijn vriendin is nu in transitie naar Lesley, het neefje.
Neemt al een paar maanden Sustanon, heeft de borsten laten afzetten en heeft al meer baardgroei dan sommige Dbb-leden.

Het grootste deel van die familie heeft hem nu uitgesloten :o
Op welke leeftijd is dat begonnen? Ik hoor steeds meer dat het ook hier in NL voor de puberteit medicinale/medische interventies worden gedaan, omdat je er zo vroeg bij 'moet' zijn. Lastige is wel dat een heel groot deel van de groep die wachten door/na de puberteit de identiteit toch bij het biologische geslacht vind passen. Weet niet hoe ze voor die periode al willen voorspellen dat iemand geen spijt zal krijgen. Daar ook al van gehoord.

Terug
Naar boven