MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #157.141
Net bij mijn gym geweest om te vragen wat ze gaan doen mbt het handhaven van de QR code. Ik heb gezegd dat ik mijn abbo anders wil opzeggen.

Ik kreeg te horen dat ik blijkbaar niet de enige was en dat ze niet gaan handhaven. Maar dat men wel moet doen alsof bij binnenkomst en hun telefoon moeten laten zien (voor het geval er handhavers buiten staan te kijken.)

Het personeel is ook allemaal niet gevaccineerd zeiden ze.

Goed nieuws. f**k de overheid.
Ik vraag me af in welke mate de overheid gaat controleren.

• #157.142
Net bij mijn gym geweest om te vragen wat ze gaan doen mbt het handhaven van de QR code. Ik heb gezegd dat ik mijn abbo anders wil opzeggen.

Ik kreeg te horen dat ik blijkbaar niet de enige was en dat ze niet gaan handhaven. Maar dat men wel moet doen alsof bij binnenkomst en hun telefoon moeten laten zien (voor het geval er handhavers buiten staan te kijken.)

Het personeel is ook allemaal niet gevaccineerd zeiden ze.

Goed nieuws. f**k de overheid.
Nice denk dat dat in veel gyms zo gaat gebeuren waarom zou je je vaste klanten wegsturen

• #157.143
Ik heb dit ook gevraagd, ze gaven aan het te gaan handhaven, dus ik houd mijn abonnement. Als ze hadden gezegd het niet te handhaven had ik opgezegd en ze gerapporteerd bij de administrateur.

• #157.145
Weimar Republiek trekt me, al lees ik vooral bepaalde stukken en ben ik stiekem toch aan het cherry picken zie ik de republiek als een experiment dat gefaald heeft. De Duitse nationalisten zagen de revolutie van 1918-19 gelijk aan de revolutie van 1848.

• #157.146
Ben benieuwd:D

1635960428457.png

• #157.147
86D0B487-B0EE-4546-9273-922708570D3B.jpeg

Nagevraagd en volgens de werknemer hoef ik mijzelf maar 1x te testen en dan wordt vervolgens die qr code gekoppeld aan mijn account dat ik dan bij binnenkomst, me bandje scan en dan zo naar binnen kan. dus hoef ik niet iedere keer mijzelf te sneltesten

• #157.148

Nagevraagd en volgens de werknemer hoef ik mijzelf maar 1x te testen en dan wordt vervolgens die qr code gekoppeld aan mijn account dat ik dan bij binnenkomst, me bandje scan en dan zo naar binnen kan. dus hoef ik niet iedere keer mijzelf te sneltesten
Dan kunnen ze net zo goed niet controleren

• #157.149

Zelfde bij mijn gym ✌️

• #157.150
Blank van buiten, zwart van binnen, mijn inzage op essentiële informatie over a shared ancestor originating from Africa heeft mij overrompeld, ik kan mijn zwarte binnenkant niet meer door de vingers zien al ben ik blank. Het werd tijd. Ben een gelukkig man.

• #157.151
Blank van buiten, zwart van binnen, mijn inzage op essentiële informatie over a shared ancestor originating from Africa heeft mij overrompeld, ik kan mijn zwarte binnenkant niet meer door de vingers zien al ben ik blank. Het werd tijd. Ben een gelukkig man.
Ik heb vorig jaar mijn zwarte binnenkant ontdekt. Sindsdien ben ik ook gelukkig.

@ThuggishRuggish

• #157.160
Terug
Naar boven