XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #157.161
Screenshot_2021-11-05-13-22-04-156_com.android.chrome.jpg

Kom beiden straks even langs op mijn kantoor, dan bespreken we de gepaste sancties.

• #157.165
Ik werkte vroeger bij de KFC. Er kwam een jongen stage lopen daar. Op een dag had hij een pakje Marlboro gevonden, hij rookte toen zelf niet. Dus ik zeg ayt geef aan mij dan, hij zegt geen probleem 3 euro :roflol:

Maar het is helemaal goed gekomen met hem zie ik. De man is een superster. Acteur, rapper, alles.

• #157.166
Ik werkte vroeger bij de KFC. Er kwam een jongen stage lopen daar. Op een dag had hij een pakje Marlboro gevonden, hij rookte toen zelf niet. Dus ik zeg ayt geef aan mij dan, hij zegt geen probleem 3 euro :roflol:

Maar het is helemaal goed gekomen met hem zie ik. De man is een superster. Acteur, rapper, alles.

Laatst bij de domino's vroeg een mederwerker of er iemand wat te roken had voor hem zegt één van de wachtende tegen hem ik heb er wel eentje als je me een bucket met kip geeft, deed die ook nog :roflol:

• #157.167
Een of andere shitposter heeft gelukkig weer een ban op nu.nl.
:trollfacex:

• #157.169
Ja dank je he… pffff…
toeval bestaat niet, jij zit er dus achter.

The ebb and flow of the Atlantic tides, the drift of the continents, the very position of the sun along its ecliptic. These are just a few of the things I control in your world.​
Of je mist gewoon de grap.

• #157.170
Ayt feestje in the pub vanavond.
M'n beste homie, die Afghaan, is geslaagd voor z'n studie. Z'n master architecture behaald aan de TU Delft. Dik hoor. Ben blij voor hem. Dik verdient na alle shit die hij te verduren heeft gekregen afgelopen paar jaar.

Laatst bewerkt:
  • #157.173
  • #157.175
Positief blijven denken. Zo lekker sporten. Of dit bericht kan in het wat heeft jouw dag verpest topic. Jullie gaan zien 🤞

• #157.177
Screenshot_20211106-114432.jpg

Toppertje vd gym met die kut maatregelen <3

• #157.179
  • #157.180
Nieuw deadlift PR.

Terug
Naar boven