AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #157.241
Nieuwe pc dus kan weer gamen. Crossplatform call of duty en net xbox game pass voor 2 euro aangeschaft. Forza Horizon staat in de download, ziet er heeel bruut uit.

• #157.242
  • #157.244
Gisteren, morgen en overmorgen verlof dus vandaag is het een beetje vrijdag.

• #157.245
  • #157.246
Forza hellemaal uitgespeeld is leipe game :D

• #157.248
Fulltime contract aangeboden gekregen en daarmee akkoord gegaan bij schiphol en ik heb na 6 jaar (bijna 7 jaar) gewerkt te hebben bij appie vandaag ontslag genomen. Alleen die opzegtermijn is tot 27 dec:roflol:

• #157.249
Fulltime contract aangeboden gekregen en daarmee akkoord gegaan bij schiphol en ik heb na 6 jaar (bijna 7 jaar) gewerkt te hebben bij appie vandaag ontslag genomen. Alleen die opzegtermijn is tot 27 dec:roflol:

gefeliciteerd man! heb je snel gefixt!

• #157.251
Gefeliciteerd! Kan niet wachten om gefouilleerd te worden door je.

• #157.253
pp,840x830-pad,1000x1000,f8f8f8.jpg

• #157.254
Verlengd weekend!
Tijd voor 8 cheatmeals en 20 flessen wijn...
friends halloween GIF

• #157.257
Gefeliciteerd, en beetje opschieten daar bij die scanners eh!

• #157.258
Gefeliciteerd, en beetje opschieten daar bij die scanners eh!
Dat is toch 1 van de irritante dingen van mijn werk. Mensen die laat uit huis vertrekken en ons vragen op te schieten omdat ze hun vlucht anders missen. Terwijl wij niet kunnen haasten maar onze tijd moeten nemen als we hun bagage controleren. Er kan altijd ieder moment van de dag een gek meereizen met iets dat verboden is in zijn handbagage wat gevaarlijk kan zijn voor de vlucht. Ook genoeg mensen die zeuren en oneens zijn over de security check, maar als er op het nieuws staat, dat een terrorist is opgepakt, dan zijn ze ons wel dankbaar dat we onze werk zo goed doen.

• #157.259
Dat is toch 1 van de irritante dingen van mijn werk. Mensen die laat uit huis vertrekken en ons vragen op te schieten omdat ze hun vlucht anders missen. Terwijl wij niet kunnen haasten maar onze tijd moeten nemen als we hun bagage controleren. Er kan altijd ieder moment van de dag een gek meereizen met iets dat verboden is in zijn handbagage wat gevaarlijk kan zijn voor de vlucht. Ook genoeg mensen die zeuren en oneens zijn over de security check, maar als er op het nieuws staat, dat een terrorist is opgepakt, dan zijn ze ons wel dankbaar dat we onze werk zo goed doen.
Je lijkt wel een ander mens!

Alvast gefeliciteerd en veel succes met de job.

• #157.260
Ik kwam deze net nog even tegen op youtube en die is toch altijd weer leuk.

Terug
Naar boven