MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #157.202
Opvallende 2 deling in de maatschappij 🤣 ene noemt elkaar wappies als je maar beetje tegen geluid geeft en aan de andere kant noemen wij ze schapen voor het dragen van een muilkorf 😂
Dat toont gelijk weer aan hoe dom de wappies zijn, honden dragen muilkorven, schapen niet.

Laatst bewerkt:
  • #157.205
Maar eerlijk. Wie van jullie draagt weer als een brave slaaf zijn muilkolf in de supermarkt?
Ik werk bij een supermarkt maar doe hem niet op
Als mensen dan vragen moet jij geen mondkapje op zeg ik jawel maar geen trek in, meeste klanten zeggen je hebt groot gelijk en doen hem dan ook gewoon af
Ben geen wappie ofzo maar die mondkapjes zijn gewoon echt onzin

• #157.206
Ik werk bij een supermarkt maar doe hem niet op
Als mensen dan vragen moet jij geen mondkapje op zeg ik jawel maar geen trek in, meeste klanten zeggen je hebt groot gelijk en doen hem dan ook gewoon af
Ben geen wappie ofzo maar die mondkapjes zijn gewoon echt onzin
In de trein had ik ruzie met een machinist, ik nam een slok van mijn drinken ik had hem even af om te drinken zei die nu je mondkapje op. Ik zei ik mag toch wel drinken of niet dan. Je moet je mondkapje op zei die. Ik zei tegen hem ik mag gewoon drinken imbeciel

• #157.207
In de trein had ik ruzie met een machinist, ik nam een slok van mijn drinken ik had hem even af om te drinken zei die nu je mondkapje op. Ik zei ik mag toch wel drinken of niet dan. Je moet je mondkapje op zei die. Ik zei tegen hem ik mag gewoon drinken imbeciel
Gewoon in z'n bek tuffen

• #157.208
Je mag helemaal niet naast de machinist zitten.

• #157.214
Maar eerlijk. Wie van jullie draagt weer als een brave slaaf zijn muilkolf in de supermarkt?
Nee tuurlijk niet
Dat is ook eigenlijk de enige maatregel waar ik ook echt een schijthekel aan heb.. kut kapjes.
Droeg em de vorige lockdown trouwens ook maar sporadisch, alleen na echt aandringen

• #157.215
Ik draag een mondkapje, geen muilkolf, in de supermarkt. En niet als brave slaaf, maar als goede burger die zijn piepkleine steentje bijdraagt aan bestrijding van de pandemie.

• #157.218
Terug
Naar boven