MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #157.481
  • #157.483
Ach, regels zijn regels toch. Als hij het per situatie bekijkt is het niet goed, als hij altijd dezelfde regels hanteert is het ook niet goed. Ik zit er niet mee als het verwijderd wordt

Maakt niet uit, die andere is volgens mij verlopen :o
Maar ze blijven wel staan qua aantal strafpunten

• #157.484
Dan komt er weer een discussie over wat wel en wat niet kan.
Vroeger stond het wat als topic vol shops en die waren hilarisch maar tegenwoordig is het 9 keer van de 10 om iemand te pesten.
En als iemand aangeeft dat hij het niet erg vindt?
Een soort van optie dat wie er problemen mee heeft dit zelf aan kan geven?
Of een topic waar je dat in aan kan geven? Dan kan men zelf de lijst checken wie er wel of geen problemen mee heeft.

Die zwarte pieten foto mag je van mij blijven plaatsen @ThuggishRuggish ,want dat ben ik toch niet. Dat is een zwartjoekel uit Spanje.

• #157.487
Epic, maar ik moet ook hier onze regels toepassen :o
Ik mag hel wel zelf posten :D

Adobe_20211205_112701.png
speed.jpg

• #157.488
Wat is trouwens de definitie van foto’s van anderen, gaat het dan om andere forumleden, of ieder ander dan de persoon die de foto post? Mogen publieke figuren nog wel, mag het ook als ik die foto van de ander gemaakt heb?

• #157.490
Wat is trouwens de definitie van foto’s van anderen, gaat het dan om andere forumleden, of ieder ander dan de persoon die de foto post? Mogen publieke figuren nog wel, mag het ook als ik die foto van de ander gemaakt heb?
Niet te moeilijk maken graag. Ze hebben het al lastig genoeg gezien de willekeur bij de Mods zelf.

• #157.491
Van andere leden.

Terug
Naar boven