XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #157.521
IMG-20211203-WA0010.jpg

Pre efteling
Hij is heel blij maar hij toont het niet echt🤣
Nog ff doorwerken aan je kerstdorp anders bende telaat ✌️

• #157.522

Bijna , bijna, nog wat sneeuwhopen maken, boompjes en figuranten plaatsen, kabels wegwerken , straatlantaarns etc

• Like
Waarderingen: AK
  • #157.523
  • #157.525
Och heb nog 3 dozen om uit te pakken. Nog genoeg te doen. Beetje laat begonnen. Molen draait echt, kerkklokken luiden elke minuut .
Elk jaar weer zooi bij kopen 🤣

• #157.526
Och heb nog 3 dozen om uit te pakken. Nog genoeg te doen. Beetje laat begonnen. Molen draait echt, kerkklokken luiden elke minuut .
Elk jaar weer zooi bij kopen 🤣
Op marktplaats in januari kan je ze echt goedkoop aanschaffen, nieuw zijn ze echt gigantisch (te)duur. Als je beetje rond speurt kan je zomaar 50/75% goedkoper aanschaffen.

• #157.527
Ja klopt, haal meeste 2e hands , is een grote markt voor , figuurtjes en dergelijke , bizar.
Nieuw ook bizar duur.
Maar elk jaar beetje aanschaffen en over 30 jaar staat de hele kiet vol😅.

Na kerst weer shoppen op marktplaats!

• Like
Waarderingen: AK
  • #157.528
De blik van Wouter de Winther en Floor Bremer over Wim Hof, the Iceman:
"Ik heb de cursus gevolgd en ik doe koud afdouchen, maar ik heb het nog steeds altijd koud."

(stiekem verliefd op Floor Bremer)

• #157.530
Na iets meer dan 1,5 jaar geleden met m'n morbide obesitas de sportschool in gelopen te zijn vandaag met een van de grotere kerels in de sportschool getraind. Na 1,5 jaar grinden in de sportschool en een absurd gewicht gedumpt te hebben voelde dat toch wel erg goed, om steeds een beetje meer bij de fittere kerels in de sportschool te horen.
Het klinkt als iets super kleins voor vele mij voor mij voelde het als een flinke mijlpaal in mijn weg naar fit zijn.

• #157.531
Na iets meer dan 1,5 jaar geleden met m'n morbide obesitas de sportschool in gelopen te zijn vandaag met een van de grotere kerels in de sportschool getraind. Na 1,5 jaar grinden in de sportschool en een absurd gewicht gedumpt te hebben voelde dat toch wel erg goed, om steeds een beetje meer bij de fittere kerels in de sportschool te horen.
Het klinkt als iets super kleins voor vele mij voor mij voelde het als een flinke mijlpaal in mijn weg naar fit zijn.
Dat mag best gevierd worden Marty

• #157.535
Ik heb even in de benzine versie gezeten, best ruim dus dat is top. De elektrische versie ga ik nog een proefritje mee doen :P
Ik heb bij Peugeot nogal last van het kleine stuur eerlijk gezegd. Heb op mijn vorig bedrijf tijdelijk een 308 sw meegekregen en werd het stuur dus niet gewoon. Net als mijn maat, die heeft een 3008 hybride, net hetzelfde probleem.
Maar is persoonlijk natuurlijk.

• #157.536
  • #157.537
Een auto kopen zonder een proefrit te maken wtf bro @Biomek :roflol:

• #157.538
Lease toch?

• #157.539
  • #157.540
Had je niet beter eerst een proefrit kunnen maken alvorens hem te bestellen?
Een auto kopen zonder een proefrit te maken wtf bro @Biomek :roflol:
Lease, en ik weet dat het goed zit. Zoals ik zei ik heb de benzine versie wel getest, het enige verschil is de elektrische motor :P Komt goed schatjes :heart:

Ik heb bij Peugeot nogal last van het kleine stuur eerlijk gezegd. Heb op mijn vorig bedrijf tijdelijk een 308 sw meegekregen en werd het stuur dus niet gewoon. Net als mijn maat, die heeft een 3008 hybride, net hetzelfde probleem.
Maar is persoonlijk natuurlijk.
Kleine stuur is inderdaad even wennen maar vond het niet storend ofzo gelukkig. Bij de 208 (vorige model) was die ook aan de kleine kant.

Terug
Naar boven