XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Heb je er de hele nacht aan gewerkt?
Nee herstellen gaat vanzelf. Gewoon de pc aan en dat is voldoende. Werkte dit niet dan had ik via een herstel programma mijn bestanden terug proberen te krijgen.
 
Had een verkeerd product ontvangen, contact opgenomen met de klantenservice. Sturen ze het juiste product meteen op en mag het verkeerde product houden.
Ik haar vriendelijk bedankt voor de snelle afhandeling en erbij vermeld dat veel bedrijven nog wat kunnen leren van hun klantenservice.
Wat stuurt zij terug:
2022-01-13 12_27_14-E-mail - Martijn van den Berk - Outlook.png

Ben nog nooit schattig genoemd door een klantenservice, maar eerlijk gezegd vind ik het helemaal mooi. :roflol:
Toch wel eventjes mooi om kunnen lachen :)
 
Gister heeft mn vrouw een echo gehad. Het hartje klopte.
Als alles goed blijft gaan komt er een tweede.

Rip slaap.

Idd rip slaap eerste 3 maanden sws.
Flinke blast beginnen paar weken voor uitgerekende datum, anders worden die eerste maanden te katabool.
En nog proficiaatđź‘Śđź’Ş
 
Had een verkeerd product ontvangen, contact opgenomen met de klantenservice. Sturen ze het juiste product meteen op en mag het verkeerde product houden.
Ik haar vriendelijk bedankt voor de snelle afhandeling en erbij vermeld dat veel bedrijven nog wat kunnen leren van hun klantenservice.
Wat stuurt zij terug:
Bekijk bijlage 545783
Ben nog nooit schattig genoemd door een klantenservice, maar eerlijk gezegd vind ik het helemaal mooi. :roflol:
Toch wel eventjes mooi om kunnen lachen :)
Hadden ze een XXL dildo gestuurd ipv de XL mandingo?:eek!:
 
Ja ik vind het echt zure trieste kut tijden voor mensen die niks te verkopen hebben.

Ik heb zo'n 250.000 euro overwaarde op mn woning, maar kan nog geen brug vinden die groot genoeg is om met een vrouw, 2 koters en een hond onder te leven :(
 
Ik heb zo'n 250.000 euro overwaarde op mn woning, maar kan nog geen brug vinden die groot genoeg is om met een vrouw, 2 koters en een hond onder te leven :(
Daar kan je flink wat dogecoin van kopen.
 
Back
Naar boven