Gaan we ze nu pot of poot noemen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaan we ze nu pot of poot noemen?
Wat een prachtige kop. Is dit een labrador? Heb je nog foto's?Hij gooit maximaal z'n puppie ogen in de strijd voor een stukje banaan
![]()
Gvd net 11 dagen in 2022 als je nu al faalt dan wordt het nooit watTot op heden heb ik alle geplande trainingen, maar ook al mijn goede voornemens voor 2022 kunnen uitvoeren.
En de vooruitgang gaat sneller dan verwacht.
Is inderdaad een Labrador. Foto's genoeg!Wat een prachtige kop. Is dit een labrador? Heb je nog foto's?
Schijnt een Saab te zijn geweest onderweg naar een parkje![]()
Auto op de kop na eenzijdig ongeval bij Maliebaan in Utrecht; twee gewonden
Een auto is dinsdagmiddag na een ongeval op de parallelweg van de Maliebaan op het dak beland. Hoe dit precies heeft kunnen gebeuren is niet bekend.www.duic.nl
![]()
''U wilt hier parkeren. Mag dat?''
Moet een vrouw geweest zijn, kan niet anders.![]()
Auto op de kop na eenzijdig ongeval bij Maliebaan in Utrecht; twee gewonden
Een auto is dinsdagmiddag na een ongeval op de parallelweg van de Maliebaan op het dak beland. Hoe dit precies heeft kunnen gebeuren is niet bekend.www.duic.nl
![]()
''U wilt hier parkeren. Mag dat?''
Eerlijk gezegd vind ik dat best knap. Probeer het maar eens zonder schade aan te richten aan je omgeving.

Nee, moet een man zijn geweest. Als het een vrouw was dan lagen al die auto's en die lantaarnpaal in puin.Precies dat dacht ik ook. Zelfs als je dit wil bereiken is het heel moeilijk lijkt me.![]()
De bestuurder liep gewoon uit de auto?Schijnt een Saab te zijn geweest onderweg naar een parkje
Misschien
Oehh nog een pc bouwert? Mijn pracht kunstwerk:
Oh niet zelf gedaan hoor 😬
Ohh iemand zou dat fixen voor je?
Oo nee slopen doe ik zelf
Is meer voor spierbehoud. Heb alleen voor nu 4 schijven van 20jes.