XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Best chill rooster zie ik zo

Maandag 8:30-16:00

Dinsdag 8:30- 12:00

Woensdag 12:00 - 16:00

Donderdag 8:30-16:00

Vrijdag 8:30 - 12:00

Damnnnn mag niet klagen best netjes eigelijk, beter als een 40urige week hehehe

ik moet:

ma: 16:30
di: 13:00
wo:11:45
do: 13:00
vrij:16:30

kan ook niet klagen

:eek: rare dagen man... hopelijk heb ik elke dag zo'n beetje herzelfde. anders moet ik alles overhoop halen voor me voeding :S

Als we dan toch over het 'niet mogen klagen' over roosters hebben.. You all gonna be mirin:D

Ma: 12:30 - 13:30
Di: 10:30 - 18:00
Wo: 14:30 - 16:00
Do: Vrij
Vr: 14:30 - 16:00

:D:D:D:D:D:D:D:D

Als we dan toch over het 'niet mogen klagen' over roosters hebben.. You all gonna be mirin:D

Ma: 12:30 - 13:30
Di: 10:30 - 18:00
Wo: 14:30 - 16:00
Do: Vrij
Vr: 14:30 - 16:00

:D:D:D:D:D:D:D:D

dinsdag wel k*t dag, maar wat voor school doe je dan? toch geen HBO-MBO niveau volgens mij meer BBL ofzo?

ot: me tricep died na 32kg db overhead ext. :)

Pak je meer als mij, petje af heurrrr als het geen hoax is.

Doe schouder - triceps dan zijn me tricpes al beetje gaar

Vandaag ook geen skullcrushers kunnen doen:(
En elke week komen er weer nieuwe ecto's van 16-18 jaar binnen die gaan curlen ..... :shoot::hahaha:

Vandaag ook geen skullcrushers kunnen doen:(
En elke week komen er weer nieuwe ecto's van 16-18 jaar binnen die gaan curlen ..... :shoot::hahaha:

schijt, beetje flexen.

Was fly aan het doen met 30kg dumbbells en gaan ze kijken waarom ik ze steeds draai in de lucht hhehhaehhaehe

Hoor je zeggen langzaam is ****ing zwaar en dat soort dingen, heheeheheh zie je hun pressen met 12kg dumbbellsss

schijt, beetje flexen.

Was fly aan het doen met 30kg dumbbells en gaan ze kijken waarom ik ze steeds draai in de lucht hhehhaehhaehe

Hoor je zeggen langzaam is ****ing zwaar en dat soort dingen, heheeheheh zie je hun pressen met 12kg dumbbellsss

met draaien bedoel je bovenaan polsen richting je gezicht en onderin polsen schuin naar voren? squeeze'd wel beter;)

ja zeg maar knokkels tegneover elkaar in de lucht, en als je ze weer naar beneden laat dan laat ik ze iets verder doorzakken ipv met gewone dumbbell chest press.

Kan je wel iets minder pakken als met dumbbell chest press maar zeker een chille oefening, wissel hem nou ongeveer om de 1-2maanden af.

Laat ze maar curlen, ze mirren toch allemaal als je een flinke deadlift neerzet.

Dinsdag is inderdaad minder prettig. Ik ga beginnen aan VAVO, volwassenen HAVO dus. En btw, BBL = MBO.:rolleyes:

ah VAVO, bij ons zitten echt alleen maar lelijke chicks erop die falen op het MBO. Mss heb jij beter geluk met je klas, wou ook eerst VAVO doen toch maar gekozen voor MBO4, nu HBO4 hoop dat ik het kan afmaken dan heb ik een heel mooi papiertje en hopelijk een fatsoenlijk salaris hehehe

Heb helemaal geen chicks in me klas....

:fa:

misschien iets van biologie lessen erbij nemen over paar jaar. interessant en ff flexen voor de chicks in de klas.... (dan ben jij het project met anatomy werkstuk ofzoo :rolleyes:)

Vorig jaar hadi k wel wat chicks maar echt allemaal fcking lelijk. VMBO zaten iets van 10mooie meisjes waar ik wel mee overweg kon (en nog steeds), echt jammer maar mss maandag zal ff kijken wat er in me klas nu zit.

eigenlijk niets:trollface:

Terug
Naar boven