MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wou eigelijk een simpele halen, maar iets duurder uitgevallen heb meteen XL gepakt anders lukte hij niet hehehe, maar zit lekker strak (pasvorm) en ben niet van plan om nog verder te groeien alleen droger te worden. Dus voor dat geld heb ik 2-3jaar een mooi vest boeiend...

• Like
Waarderingen: Tulp
aah die is wel leuk rijst

wou net zeggen ik ga daar nooit in passen

yow brada

XL past wel heheheehe, als die open staat gaan die zijkanten naar buiten staan, is mirrin mezelf.

Zeggen ze brede kerel met het vest aan, en als ik me vest uit doe nog steeds breed.

hehehehehee

je ben gewoon een ecto

hahah over pyscho chicks gesproken was gister weer erg

They takin' over da world

haha had ooit een keer met een chick gezoent waarvan ik de naam niet eens weet.
nadat ik klaar met der was had ik 5 min later een andere.
nu hoorde ik gister van der dat ze al aan het denken was dat ze later met me oud wil de worden wtfffffff. maar gelukkig wil ze me nu elke keer slaan als ze me ziet.

ze ging gister tegen me aan dansen maar ik draaide gewoon weg gtfo met die leipe bishes man freaked out (srs)

wat is dat toch altijd met jullie nergens inpassen...

het enigste waar ik echt niet in pas zijn blousjes. verder pas ik bijna overal wel in, aangezien de stof gewoon meegeeft waar ik waar breder ben. met name bij de lats en armen.

haha had ooit een keer met een chick gezoent waarvan ik de naam niet eens weet.
nadat ik klaar met der was had ik 5 min later een andere.
nu hoorde ik gister van der dat ze al aan het denken was dat ze later met me oud wil de worden wtfffffff. maar gelukkig wil ze me nu elke keer slaan als ze me ziet.

ze ging gister tegen me aan dansen maar ik draaide gewoon weg gtfo met die leipe bishes man freaked out (srs)

Lol, ik heb patent op dat soort bishes, die van vorige week smste vanmiddag na 3 dagen opeens of ik boos was?Rare wezens hoor.:D

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 17:11 ----------

wat is dat toch altijd met jullie nergens inpassen...

het enigste waar ik echt niet in pas zijn blousjes. verder pas ik bijna overal wel in, aangezien de stof gewoon meegeeft waar ik waar breder ben. met name bij de lats en armen.

Wij buff jij ecto?:p

J/k broski maar bovenkleding is altijd te lang bij mij als de schouders/armen goed zitten.

ik haat dat ik zo klein ben.

was gister 1 fkn lekkere chick maar 10 cm langer ze wou me wel. maar dat kan niet mannnn zij is 10 cm langer maar ze was zooo lekker

Lol, ik heb patent op dat soort bishes, die van vorige week smste vanmiddag na 3 dagen opeens of ik boos was?Rare wezens hoor.:D

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 17:11 ----------

Wij buff jij ecto?:p

J/k broski maar bovenkleding is altijd te lang bij mij als de schouders/armen goed zitten.

guess so :P

broeken beginnen nu pas een probleem te worden bij mij :mad:
op de bovenbenen zitten ze vaak niet lekker.

Terug
Naar boven