apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Je kan dat voorkomen door motorlessen te nemen bij Mike en Schwarz.Aanstootgevend geen respect. Mij een rolstoel wensen bah
1tje is immers ervaringsdeskundige.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan dat voorkomen door motorlessen te nemen bij Mike en Schwarz.Aanstootgevend geen respect. Mij een rolstoel wensen bah
Je kan dat voorkomen door motorlessen te nemen bij Mike en Schwarz.
1tje is immers ervaringsdeskundige.
Jaja nu weten we wel wat jullie bedoelen met kneedowns.Die rolstoel zal niet van het motorrijden komen dan ben ik bang
Dan bedoel jij wat anders als ik😉😛Jaja nu weten we wel wat jullie bedoelen met kneedowns.
Dan?
Hoezo? Dan gaat je leven eindelijk eens een keer op rolletjes!Aanstootgevend geen respect. Mij een rolstoel wensen bah

Doordat je uit de auto stapt en je knie verdraait, je verkeerd de stoep afstapt.
Neee, beter hè.
Daar heb je dus allemaal geen last van in de rolstoel.Doordat je uit de auto stapt en je knie verdraait, je verkeerd de stoep afstapt.
Je struikelt over een uitstekende stoeptegel. Kan door vanalles zijn.
Gelijk die agressie gedachtes...
0 0 0 0 0 0 0 0 0 20 he
030 hè.
Nare reactie mja niets anders van jou verwacht ook.Hoezo? Dan gaat je leven eindelijk eens een keer op rolletjes!
![]()
Man man, mini @Schwarzeneggertje met die biceps.Van het weekend meegenomen voor arm day sessie en loopt sindsdien continue zijn biceps te flexen….
![]()
Zeggen alleen mensen die het niet hebben 🧐
Ook wat tafelmanieren betreft.
Ik heb een vork!
Daarom makkelijk praten dan
Stephen Hawking was 20 miljoen waard toen ie stierf.

Hij betaalde iemand omdat voor hem te doenStephen Hawking was 20 miljoen waard toen ie stierf.
Was voor hem niet makkelijk praten.
![]()