MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #161.301
Het is geen chloor of zout spa, alle nieuwere modellen werken op “aquafiness”, daardoor blijf je waterkwaliteit echt lang goed. De helderheid is van begin tot eind gewoon hetzelfde, alleen moet je oppassen met olie/makeup/deo/geurtjes en bijv je zwemkledij niet elke keer met wasmiddel wassen. Filter maak ik wekelijks schoon met de tuinslang en dan voeg ik 250ml aquafiness toe naar verhouding aantal liter je spa is.

Verschoon het water 2x pj begin winter en in het voorjaar, maar je zou er makkelijk een jaar mee kunnen doen.
Ok, ik heb geen spa, maar gewoon een zwembad. Nu heb ik even snel chloor gebruikt, maar wil dat liever niet omdat we allemaal een gevoelige huid hebben. Ik zal eens naar aquafiness zoeken.

• Like
Waarderingen: AK
  • #161.302
Logeren bij het hondje met z'n tweeën :heart:
IMG20220520203419.jpg

• #161.303
Ok, ik heb geen spa, maar gewoon een zwembad. Nu heb ik even snel chloor gebruikt, maar wil dat liever niet omdat we allemaal een gevoelige huid hebben. Ik zal eens naar aquafiness zoeken.
Ziek zwak misselijk. Jullie kosten de gemeenschap klauwen met geld.

• #161.304
Mijn god, het eerste dat ik met Steks gemeen heb een gevoelige voorhuid.

• #161.312
Bodylotion/ deo allemaal vooraf eraf en make up liever niet of niet met je hoofd onderwater. Het water gaat eigenlijk wel 9 maanden mee zonder in te leveren op de helderheid, maar na 6 maanden wekelijks aquafiness toevoegen verschoon ik het. Moet er ook absoluut geen olie geurtjes in gooien daar verneuk je het water snel mee, kan dan beter geur op alcohol basis of liever niks.
Vrouwen mogen er bij jou dus niet in? :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven