XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #161.281
Net optijd voor the quarry 😳😳

• #161.282
Friday Viernes GIF

• #161.287
Mijn dag is goed omdat ik barst van de spierpijn van de rug training van gister, en vanavond weer ga trainen.

• #161.295
Hoe doe jij dat met alle make up wat in de water komt
Bodylotion/ deo allemaal vooraf eraf en make up liever niet of niet met je hoofd onderwater. Het water gaat eigenlijk wel 9 maanden mee zonder in te leveren op de helderheid, maar na 6 maanden wekelijks aquafiness toevoegen verschoon ik het. Moet er ook absoluut geen olie geurtjes in gooien daar verneuk je het water snel mee, kan dan beter geur op alcohol basis of liever niks.

• #161.296
Soms eerder als er iemand weer heeft lopen schijten van de babys, zon zwemluier houd wel veel tegen, maar niet altijd alles blijkbaar….

• #161.297
Had er ooit zon schuimbol ingegooid dacht is leuk voor die kinderen….

F0A68A26-58D7-422C-890C-49C175CE8386.png

• #161.298
Bodylotion/ deo allemaal vooraf eraf en make up liever niet of niet met je hoofd onderwater. Het water gaat eigenlijk wel 9 maanden mee zonder in te leveren op de helderheid, maar na 6 maanden wekelijks aquafiness toevoegen verschoon ik het. Moet er ook absoluut geen olie geurtjes in gooien daar verneuk je het water snel mee, kan dan beter geur op alcohol basis of liever niks.
Zolang? Wat voeg je dan zoal toe en hoe filter je?

• Like
Waarderingen: AK
  • #161.300
Zolang? Wat voeg je dan zoal toe en hoe filter je?
Het is geen chloor of zout spa, alle nieuwere modellen werken op “aquafiness”, daardoor blijf je waterkwaliteit echt lang goed. De helderheid is van begin tot eind gewoon hetzelfde, alleen moet je oppassen met olie/makeup/deo/geurtjes en bijv je zwemkledij niet elke keer met wasmiddel wassen. Filter maak ik wekelijks schoon met de tuinslang en dan voeg ik 250ml aquafiness toe naar verhouding aantal liter je spa is.

Verschoon het water 2x pj begin winter en in het voorjaar, maar je zou er makkelijk een jaar mee kunnen doen.

Terug
Naar boven