HellRaver
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent er ook lekker vroeg bij
.Uurtje eerder wakker, dacht kan de dag maar beginnen.
via een normale of web winkel of via marktplaats?
Nee gewoon via bol 👍🏻via een normale of web winkel of via marktplaats?
bizar dat ze nog steeds nauwelijks te verkrijgen zijn. Maar ik weiger om er 1 te kopen via marktplaats
Leuk ventje man. Leuk koppieVanavond is het weer zover; babyzwemmen met de kleine en de neefjes/nichtjes.
![]()
Hoe doe jij dat met alle make up wat in de water komtVanavond is het weer zover; babyzwemmen met de kleine en de neefjes/nichtjes.
![]()
Ja, heeft ie van zijn moeder. Die dubbele onderkin heeft ie dan wel weer van mij. 💁♂️
Bodylotion/ deo allemaal vooraf eraf en make up liever niet of niet met je hoofd onderwater. Het water gaat eigenlijk wel 9 maanden mee zonder in te leveren op de helderheid, maar na 6 maanden wekelijks aquafiness toevoegen verschoon ik het. Moet er ook absoluut geen olie geurtjes in gooien daar verneuk je het water snel mee, kan dan beter geur op alcohol basis of liever niks.Hoe doe jij dat met alle make up wat in de water komt
Zolang? Wat voeg je dan zoal toe en hoe filter je?Bodylotion/ deo allemaal vooraf eraf en make up liever niet of niet met je hoofd onderwater. Het water gaat eigenlijk wel 9 maanden mee zonder in te leveren op de helderheid, maar na 6 maanden wekelijks aquafiness toevoegen verschoon ik het. Moet er ook absoluut geen olie geurtjes in gooien daar verneuk je het water snel mee, kan dan beter geur op alcohol basis of liever niks.
Het is geen chloor of zout spa, alle nieuwere modellen werken op “aquafiness”, daardoor blijf je waterkwaliteit echt lang goed. De helderheid is van begin tot eind gewoon hetzelfde, alleen moet je oppassen met olie/makeup/deo/geurtjes en bijv je zwemkledij niet elke keer met wasmiddel wassen. Filter maak ik wekelijks schoon met de tuinslang en dan voeg ik 250ml aquafiness toe naar verhouding aantal liter je spa is.