XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #161.401
Geef liever een recept dat onderdeel uitmaakt van de reïntegratie en reclassering.
Pak een stuk of 20 appels, haal de pitjes eruit. Plet deze in een vijzel en doe dit in een pannetje met 100ml water. Verhit dit een uurtje, filter de pitjes eruit door een zeef en kook de vloeistof in tot 30 ml.

Lekker voor bij je magnetron kwark.

• #161.402
Klein ritje op hemelvaart. Kereltje helemaal blij
20220526_093527.jpg

• #161.412
Steks heeft wel een baas. Maar dat is niet zijn werkgever.
Eigenlijk mocht mn zoon niet mee.

Kzei dan kan die goede klant van jullie niet gewisseld worden.
Want de vaste chauffeur is ziek en ik ben normaal gewoon vrij

Nou neem maar mee dan.🤪

Ze hebben zoveel tekort, ze vinden alles best

• #161.415
Ok, zou prima kunnen bij ons kom je er echt niet op met een kind.
Das ook wel appels met peren vergelijken , afval vs chemie.

Heb hem.ook buiten het werkterrein pas erin gezet, bij de ingang vd poort. Rijden ook shovels en kranen. Dus laat ik hem daar absoluut niet lopen

• #161.416
Eerste 4 weken bij m'n nieuwe opdrachtgevers hebben mij geen windeieren gelegd. Net ongeveer €7,5k gefactureerd (ex btw) en krijg nog iets van €500 cash fooi.

Grote blij. Mag ook wel na 2 jaar van lockdowns. Gaat weer de goede kant op met Strudel.

• #161.417
Eerste 4 weken bij m'n nieuwe opdrachtgevers hebben mij geen windeieren gelegd. Net ongeveer €7,5k gefactureerd (ex btw) en krijg nog iets van €500 cash fooi.

Grote blij. Mag ook wel na 2 jaar van lockdowns. Gaat weer de goede kant op met Strudel.
Zal vast lekker voelen na 2 jaar ellende💪 nice

• #161.418
Zal vast lekker voelen na 2 jaar ellende💪 nice
Ja man.

We wilden een huis kopen binnen een paar jaar, maar bij hypotheek aanvraag kijken ze 3 jaar terug bij zzp'ers. Dus ik begin opnieuw want afgelopen 2 jaar heb ik echt geen kut verdient. Dus jan 2025 kan ik pas een hypotheek aanvragen...

Het is zoals het is. Dan nog maar 3 jaar in deze flat zitten. Hopelijk klapt de huizenmarkt tegen die tijd. Voor nu iig lkkr cashen en lkkr ruim leven. Hopelijk geen nieuwe lockdowns al ben ik bang dat het in september/oktober weer raak is.

• #161.419
Ja man.

We wilden een huis kopen binnen een paar jaar, maar bij hypotheek aanvraag kijken ze 3 jaar terug bij zzp'ers. Dus ik begin opnieuw want afgelopen 2 jaar heb ik echt geen kut verdient. Dus jan 2025 kan ik pas een hypotheek aanvragen...

Het is zoals het is. Dan nog maar 3 jaar in deze flat zitten. Hopelijk klapt de huizenmarkt tegen die tijd. Voor nu iig lkkr cashen en lkkr ruim leven. Hopelijk geen nieuwe lockdowns al ben ik bang dat het in september/oktober weer raak is.
Same shit here.
Willen ook koophuis. Had nog een kleine bkr van 750 euro uit 2007 openstaan. Betaald en moest alsnog 5 jaar wachten. Volgend jaar loopt ie af dus hoop dat alles beetje inzakt op de markt.

Maar wij zitten wel goud nu, aan het water met de voortuin. Ga er straks kwa locatie altijd op achteruit..

• #161.420
Same shit here.
Willen ook koophuis. Had nog een kleine bkr van 750 euro uit 2007 openstaan. Betaald en moest alsnog 5 jaar wachten. Volgend jaar loopt ie af dus hoop dat alles beetje inzakt op de markt.

Maar wij zitten wel goud nu, aan het water met de voortuin. Ga er straks kwa locatie altijd op achteruit..
Wtf een bkr blijft nog 5 jaar staan?

Terug
Naar boven