Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #161.441
Sowieso ben je goed genaaid door nu een huis te kopen. “Starters” woningen vragen ze 3.5 ton in onze regio en zit je nog vrij krap/oud. 3.5 ton lenen van de bank moet je samen met je partner 80k bruto binnen halen, succes.
Dat zal met de stijgende hypotheekrente niet beter worden.

• Like
Waarderingen: AK
  • #161.444
En de massa immigratie.

Dit land gaat een keer ontploffen. Alles begint onhoudbaar te worden.
En wat gaat er precies ontploffen, de facebook klaag comitee? Mensen zeuren alleen maar doen niks en dat weet de overheid dus naaien ze je waar je zelf bij staat.

• #161.447
En wat gaat er precies ontploffen, de facebook klaag comitee? Mensen zeuren alleen maar doen niks en dat weet de overheid dus naaien ze je waar je zelf bij staat.
Dit land is een zorgstaat, maar kosten van o.a. de zorg blijven stijgen en stijgen(omdat met name veel kansarmen er teveel gebruik van maken) en zullen over een aantal jaar niet meer te betalen zijn. Huizenprijzen blijven stijgen. Prijzen van producten. Inflatie. Maar salarissen niet.

Alles wordt straks onbetaalbaar. Dat samen met een multiculturele samenleving die (letterlijk) niet werkt. Mensen en culturen die elkaar haten.

En als kers op de taart allemaal arm.

Volatiel mengsel.

Wie slim is en de kansen heeft emigreert.

• #161.448
Er krijgen steeds meer mensen last van het gebrek aan oa betaalbare huisvesting en de stijgende prijzen op een gegeven moment raakt het ook mensen die wel gaan stemmen en invloed hebben.

• #161.449
Wtf een bkr blijft nog 5 jaar staan?
BKR registratie wil niet zeggen dat je geen hypotheek kan krijgen. Ik had er ook 1 toen we ons huiskochten. Na de situatie uit gelegd te hebben kregen we gewoon een hypotheek. bij de rabobank. Alleen kan je met een registratie geen NHG krijgen dacht ik

• #161.451
En de bijbehorende massa uitkeringen

IMG_20220526_130450.jpg

Nu heeft een kwart van de Nederlanders een immigratie achtergrond. Verwachting is dat het in 2050 de helft is. Altijd als ik langs het AZC hier in Dronten rij, zie ik alleen maar hordes Somaliërs. Geweldig

• #161.454

IMG_20220526_130450.jpg

Nu heeft een kwart van de Nederlanders een immigratie achtergrond. Verwachting is dat het in 2050 de helft is. Altijd als ik langs het AZC hier in Dronten rij, zie ik alleen maar hordes Somaliërs. Geweldig
Volgens mij doen mensen met een Turkse achtergrond het in Duitsland een stuk beter, dit is deels het gevolg van beleidskeuzes.

• #161.455
Wie slim is en de kansen heeft emigreert.
Heb hier serieus over nagedacht paar jaar terug, maar durfde het niet aan aangezien Nederland voor kinderen wel veilig en goed is. Had al een plan om te emigreren naar thailand en daar een barretje te beginnen in phuket patong. 😅

• #161.456
Er krijgen steeds meer mensen last van het gebrek aan oa betaalbare huisvesting en de stijgende prijzen op een gegeven moment raakt het ook mensen die wel gaan stemmen en invloed hebben.
Tegen die tijd is het al te laat. Je moet niet tot de laatste euro doorgaan en dan ineens kan je het niet meer betalen. Problemen zijn onvermijdelijk in de toekomst en iedereen die het ziet maar liever de andere kant op kijkt.

• #161.457
Tegen die tijd is het al te laat. Je moet niet tot de laatste euro doorgaan en dan ineens kan je het niet meer betalen. Problemen zijn onvermijdelijk in de toekomst en iedereen die het ziet maar liever de andere kant op kijkt.
Ignorance is bliss

• Like
  • #161.458

IMG_20220526_130450.jpg

En 3e generatie wordt niet meer beschouwd als allochtoon, in werkelijkheid liggen die cijfers nog heel veel hoger.

• #161.459
Heb hier serieus over nagedacht paar jaar terug, maar durfde het niet aan aangezien Nederland voor kinderen wel veilig en goed is. Had al een plan om te emigreren naar thailand en daar een barretje te beginnen in phuket patong. 😅
Lama weten ik kom wel je keuken runnen. :D

• Heart
  • #161.460

IMG_20220526_130450.jpg

Harde werkers, die Polen.

Terug
Naar boven