fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1694751/ef6f27c4/rus_schudt_poetin_de_hand.html
fuark, russische dames zijn zo nice.

gezeur..
kheb scheeeeiitmaaarrrrrrrrrrrr.... volgende week naar belgie kamperen met klas voor kennismaking. Is verplicht, kost 190 euro en duurt 4 hele dagengezeur..
edit: Ik ga wel mooi bakken rijst en kip/tonijn meenemenkheb scheeeeiit

Autist, die 4 dagen overleef je ook wel zonder.Deel is verpest en deel weer goed.
Wou vanochtend voor het eerst naar me nieuwe school. Doet me OV het niet. Ik heb geen pinpas dus ik snel naar me moeder fietsen voor pinpas lenen en los kaartje kopen. Komt er ineens een turk aanlopen en zegt: moet je naar zwolle? ja, - hier heb je een kaartje. retour
Mooooi. gratiez....
Was telaat maar dat maakt niet uit
goede deel ervan is dat me nieuwe rooster godnondeju fatal nice shit is. 4 uur per dag naar school, 1 dag is gewoon lamballen met praktijk
I can get used to this.
maaarrrrrrrrrrrr.... volgende week naar belgie kamperen met klas voor kennismaking. Is verplicht, kost 190 euro en duurt 4 hele dagengezeur..
edit: Ik ga wel mooi bakken rijst en kip/tonijn meenemenkheb scheeeeiit
hehehe hulde aan marcel
Pas nette chick leren kennen fuarkkk geen nummer niks! Hoop dat ik nog een keer tegenkom wat een geil wijf was dat zeg, leek een beetje russisch nononmnnonnonmom

Ze blijft zaterdag slapen, probeer wel sneaky een pic te maken als ze slaapt.
kan je haar niet doggie filmen en dan ondertussen poses doen, net als dat filmpie van bb.com
ken je die niet? Ik weet echt nie hoe ik die ga vinden maar er zijn hier vast wel een paar gasten die ff dat linkje kunnen vinden