MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #162.522
Tv is magisch voor kinderen…

D0AF5E08-ACA3-4CCF-BAB0-AE0264119DF4.png
Eerst was het Baby tv en nu is Ketnet junior een halve babysitter.

20220626_103137.jpg

Half omdat hij snel de aandacht verliest :roflol:

• #162.524
Is zo dicht op de tv niet slecht voor de ontwikkeling van de oogjes?
Hij zit het liefst in de tv, maar houd het niet tegen dat je scheel word van de tv is dacht ik met die tvs van vroeger. Tv is 80inch dus zou die op de ideale afstand moeten zitten moet ie vanaf de keuken kijken…

• #162.526
  • #162.528
Ketnet junior is hier ook de favoriet vooral als dat vrouwke komt en gaat dansen dan word ie foxwild samen met papa.
Biba en Loeba doen ook stiekem trainingen in speelse vorm!
Ridder Muis is hier momenteel favoriet.

• #162.529
  • #162.530
  • #162.531
Hij zit het liefst in de tv, maar houd het niet tegen dat je scheel word van de tv is dacht ik met die tvs van vroeger. Tv is 80inch dus zou die op de ideale afstand moeten zitten moet ie vanaf de keuken kijken…
Mmkay. Kzou iig opletten met de hoeveelheid, veel tv kijken is niet echt geweldig voor de ontwikkeling van een kind. Maar 10 mins per dag ofzo kan geen kwaad.

• Wow
Waarderingen: AK
  • #162.533
Mmkay. Kzou iig opletten met de hoeveelheid, veel tv kijken is niet echt geweldig voor de ontwikkeling van een kind. Maar 10 mins per dag ofzo kan geen kwaad.
10min pd…..

Denk dat die daar klein beetje overheen zit. Hij maakt al onderhand selfies...

• #162.535
10min pd…..

Denk dat die daar klein beetje overheen zit. Hij maakt al onderhand selfies...
Denk persoonlijk dat tv kijken scheel maakt. Echt een fabeltje is van vroeger.

Die van ons kijkt paar minuten voor zijn hapjes etc. Even tv zodat 1 van ons dat rustig kan klaarmaken.

• #162.536
Ja veel tv kijken is fucked up voor o.a. zijn taalontwikkeling en tv kijken is nogal verslavend. Kan ie aandachtsproblemen mee krijgen.
Net ging het nog om scheel kijken en nu om gedragsproblemen.

Misschien is een vader die 16uren op 1 dag weg is ook wel niet acceptabel voor een kind.
Zoals je zelf wel vaker aangeeft elk kind is speciaal qua opvoeding

• #162.537
  • #162.538
Denk persoonlijk dat tv kijken scheel maakt. Echt een fabeltje is van vroeger.

Die van ons kijkt paar minuten voor zijn hapjes etc. Even tv zodat 1 van ons dat rustig kan klaarmaken.
Kweetnie. Kweet wel dat blauw led licht heel funest is voor je ogen en hersenen als volwassene, voor een kind laat staan baby zal dit nog veel erger zijn.

• #162.539
Kweetnie. Kweet wel dat blauw led licht heel funest is voor je ogen en hersenen als volwassene, voor een kind laat staan baby zal dit nog veel erger zijn.
True het zal je uit je slaap houden. Maar dat is idem voor volwassenen. Het zet je brein onnodig aan het werk.

Tv kijken gebeurt hier dan alleen voor de hapjes. Na de hapjes spelen met wat speelgoed. Tot aan mopperen of gapen op bed.

• #162.540
Net ging het nog om scheel kijken en nu om gedragsproblemen.

Misschien is een vader die 16uren op 1 dag weg is ook wel niet acceptabel voor een kind.
Zoals je zelf wel vaker aangeeft elk kind is speciaal qua opvoeding
Ik heb nergens scheelkijken gezegd. Maar wat loop jij nou te lullen joh? Ik probeerde slechts te waarschuwen voor de gezondheid van zijn kind. Krijg ik meteen een persoonlijke sneer.

Flapdrol.

Terug
Naar boven