- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Weekje in mijn kelder 😉
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weekje in mijn kelder 😉
Weekje maar niet langer
Gaat idd opvallen
Speurhond is haar al aan het zoeken
Je spreekt zeker uit ervaring?Na zo'n dag is het lopen wel een paar dagen moeilijk.![]()
Denk eerlijk dat je mij kan laten ophalen door mannen in witte jassen zodra ze een verbond sluit met de rest van de witches council hier
Denk dat jij daar sowieso wel aanspraak op maaktDenk eerlijk dat je mij kan laten ophalen door mannen in witte jassen zodra ze een verbond sluit met de rest van de witches council hier

Funny cuZ Its true , ze noemen me ook de Vincent van Gogh van de hout buissness
Zeker, ik heb weleens iemand spierpijn bezorgd, maar dat was geen professional.
Hij is gewoon blij omdat ie ondanks zijn studieschuld net zijn hypotheek rond heeft gekregen.Loopt hier een zwaar begaaide Turk zonder broek en onderbroek zichzelf wandelend te sjorrenZ'n trui, pet en schoenen lijken zijn enige bezit te zijn op het moment. Mooi man, rondje door de stad maken op stapavond als de kroegen net gesloten zijn.
Die vent van haar had je aangewezen.Had een bbq op werk voor een leuke partij van 60 man. En er zat dus echt een super geile milf in die groep die de hele tijd oogcontact aan het maken was terwijl ik bij die bbq stond. Ze deed me denken aan Leontien Borsato van 10 jaar terug. Met grote t**ten, strak lijfie, knap koppie, mooie ogen, denk ergens begin 40.
Dus na een tijdje loop ik langs haar, terwijl ze met haar vriend/partner/whatever zit en zegt ze met een zwoele stem en blik "ahh die biefstuk was echt heerlijk, heb je nog meer lekker vlees voor me straks?". Bruh..
Zal wel een swinger stelletje ofzo zijn want die gast boeide het geen f**k.
Leuke ego boost, maar op dit soort momenten mis ik die avonturen als single wel.
Zerchers.....good old times 🤣Ik heb al wel eens iets soortgelijks gedaan maar dan met een Zercher (t/m de 1 arm catch).
Tv is magisch voor kinderen…Lukt het daar met de kleine vroeg het vrouwtje, ik stuurde haar dit:
![]()
Ben jij dat?
Is zo dicht op de tv niet slecht voor de ontwikkeling van de oogjes?
Hier is het muziek , mijn jongste pakt vaak een van mijn Slayer albums om vervolgens op de bank rustig te gaan zitten met een brede glimlach 🖤