ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1900 tot 0530 hier7 maanden en elke dag doorslapen van 19.00 tot 07.00
THANK GOODDDDD
![]()
V zeg ik ja maar sorry 4 is echt een shitspel doet de reeks geen eer aan.
Enige gave is das Bas Rutten erinzit.
Als beveiliger heb je niks te doen dus ik vind blackops 2, mw2 en 3 campaign storymodes van gta iv wel nuttig om je tijd mee te doden. World of warcraft speel ik ook nog erbij
Dan ben ik liever aan het werk. Leuk voor een weekje maar daarna zou ik mij wel vrij nutteloos vindenAls beveiliger heb je niks te doen dus ik vind blackops 2, mw2 en 3 campaign storymodes van gta iv wel nuttig om je tijd mee te doden. World of warcraft speel ik ook nog erbij![]()
Heb je een zonnesteek opgelopen?Dan ben ik liever aan het werk. Leuk voor een weekje maar daarna zou ik mij wel vrij nutteloos vinden
Maar elke week is verschillend. En elk locatie is anders. Grootste voordeel van dit functie is afwisselend werk.Dan ben ik liever aan het werk. Leuk voor een weekje maar daarna zou ik mij wel vrij nutteloos vinden
Kan je die tijd niet beter gebruiken om iets te leren ofzo?Als beveiliger heb je niks te doen dus ik vind blackops 2, mw2 en 3 campaign storymodes van gta iv wel nuttig om je tijd mee te doden. World of warcraft speel ik ook nog erbij![]()
Weet jij hoeveel moeite het kost om je class te masteren in world of warcraft…..Kan je die tijd niet beter gebruiken om iets te leren ofzo?
weinig tot geen.Weet jij hoeveel moeite het kost om je class te masteren in world of warcraft…..
Every paladin ever
wat een rust!! (waar is iedereen? haha) Fijne vakantie
Enige wat je hoort is krekelgeluid, heerlijk die rustwat een rust!! (waar is iedereen? haha) Fijne vakantie
Duidelijk dat jij een rogue of warlock was, 2 button class 😂
We doen niet aan leren.Kan je die tijd niet beter gebruiken om iets te leren ofzo?