- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan ben ik nog geen aso fietser. Fiets alleen op het fietspad. Stel je pakt 50% weg erbij gaat je gemiddeld goed omhoog.
Dats de spirit. Koop een mountainbike met 13cm veerweg en trek casual fietskleding aan. Dan kan je legit cruisen en als je aandacht heb getrokken wat stunts en sprongetjes laten zien. De beste intervaltraining!En dan ben ik nog geen aso fietser. Fiets alleen op het fietspad. Stel je pakt 50% weg erbij gaat je gemiddeld goed omhoog.
Alleen na die triathlon heb ik de behoefte gelukkig niet meer snel te fietsen. Pak de fiets nu en geniet lekker van de omgeving en lekker chill rond fietsen
Hou je bek johDats de spirit. Koop een mountainbike met 13cm veerweg en trek casual fietskleding aan. Dan kan je legit cruisen en als je aandacht heb getrokken wat stunts en sprongetjes laten zien. De beste intervaltraining!
Blijf dan maar doormodderen.
Doe je ogen open en zie mijn profiel foto.Er zijn ook mensen die paar K uitgeven aan MTB gear, en alleen op verharde pad fietsen @Schwarzeneggertje
Foto van 3min voor Christus
Kun jij niet eerder beginnen met gear, hard nodig. Al die agressie😃
Agressie? Volgend jaar misschien. Heb nog wat liggen wat op moet.Kun jij niet eerder beginnen met gear, hard nodig. Al die agressie😃
Denk dat je mijn bericht niet helemaal begrijpt, maar vergeef het je op de vroege morgen
Bevalt zo'n elektrische fiets?
Grandioos. Maar dit was ons geheimpje 🤭
Is er een steam sale?
Ja
Wel nice om ff te spelen als je je verveelt