AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #163.463
Ik ben 11 en wat is dit.

Niet? Ligt hier al twee weken bij het oud papier
Heb mijne volgens mij ook 2 weken geleden ook al weggegooid.
Interessant dat jullie dit zo benoemen. Gooien jullie normaliter dit soort post niet weg? Ik bewaar eigenlijk alleen dingen die ik nodig heb voor m'n administratie.

Ik wacht dan nog even geduldig af.

• #163.464
Ik ben 11 en wat is dit.

Interessant dat jullie dit zo benoemen. Gooien jullie normaliter dit soort post niet weg? Ik bewaar eigenlijk alleen dingen die ik nodig heb voor m'n administratie.

Ik wacht dan nog even geduldig af.
Ja, beetje een pleonasme. Maare, ga je hem nu nog halen?

• #163.467
  • #163.468
Apenpokken ?

• #163.470
  • #163.471
  • #163.472
Nu het virus is afgezwakt door varianten, lijkt het mij niet meer nodig.
Heb 1van de latere varianten gehad, en was niet meer dan flinke verkoudheid met verhoging.(lichte koorts). Zover ik weet vaccineert men in Nederland nog niets eens met vaccin tegen omi(k)cron, maar oude delta vaccin.

• #163.473
Niet? Ligt hier al twee weken bij het oud papier
Heb mijne volgens mij ook 2 weken geleden ook al weggegooid.
Onder welke groep vallen jullie trouwens, gezien jullie zo vroeg een uitnodiging hadden gekregen? :trollface:
Bepaalde groepen mensen kunnen 3 maanden na een boosterprik (of een coronabesmetting) een herhaalprik tegen corona krijgen. Deze herhaalprik moet de bescherming tegen corona weer op peil brengen. Het gaat om 60-plussers, bewoners van verpleeghuizen, mensen met Down en mensen met een ernstig verminderde weerstand.

• #163.475
Onder welke groep vallen jullie trouwens, gezien jullie zo vroeg een uitnodiging hadden gekregen? :trollface:
Uhmm, ik kreeg hem volgens mij omdat ik bij de KvK ingeschreven sta als Preventieve Gezondheidszorg.
Dus ik denk omdat je mogelijk fysiek werk verricht met mensen?

• #163.476
F354F67E-5D2D-42A4-9737-39FC83BAB09B.jpeg

• #163.479
Gefeliciteerd met de kleine Apfelstrudel 🎊🥳

Terug
Naar boven