- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Niet? Ligt hier al twee weken bij het oud papierNee, de herhaalprik niet. Die is mij nog niet aangeboden ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet? Ligt hier al twee weken bij het oud papierNee, de herhaalprik niet. Die is mij nog niet aangeboden ook.
Heb mijne volgens mij ook 2 weken geleden ook al weggegooid.
Ik ben 11 en wat is dit.
Interessant dat jullie dit zo benoemen. Gooien jullie normaliter dit soort post niet weg? Ik bewaar eigenlijk alleen dingen die ik nodig heb voor m'n administratie.Heb mijne volgens mij ook 2 weken geleden ook al weggegooid.
Ja, beetje een pleonasme. Maare, ga je hem nu nog halen?Ik ben 11 en wat is dit.
Interessant dat jullie dit zo benoemen. Gooien jullie normaliter dit soort post niet weg? Ik bewaar eigenlijk alleen dingen die ik nodig heb voor m'n administratie.
Ik wacht dan nog even geduldig af.
Ja, zodra het kan.Ja, beetje een pleonasme. Maare, ga je hem nu nog halen?
Ik had van de week al een brief voor een herhaal prik.![]()
Vanaf half september herhaalprik tegen corona voor twaalfplussers
Iedereen van twaalf jaar en ouder kan naar verwachting vanaf de tweede helft van september een herhaalprik tegen COVID-19 halen. Dat maakt het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport vrijdag bekend. Kwetsbare personen en zorgmedewerkers komen als eersten aan de beurt.www.nu.nl
Garage ruikt hier altijd naar sigaren 😁@ThaWasteland bevalt de overkapping goed? Ik hoorde de buren al klagen dat het nog meer naar sigaren stonk de dag nadat ze de overkapping geplaatst hadden. Met de warmte valt het gelukkig wel mee. Had het erger verwacht.
Serieus? Ik ben risicopatiënt maar ik draai niet meer mee met dat circus.
Ja, ik zie voor mezelf niet in waarom niet. Die 20 minuten van m'n tijd heb ik er wel voor over.Serieus? Ik ben risicopatiënt maar ik draai niet meer mee met dat circus.
Onder welke groep vallen jullie trouwens, gezien jullie zo vroeg een uitnodiging hadden gekregen?Heb mijne volgens mij ook 2 weken geleden ook al weggegooid.

Bepaalde groepen mensen kunnen 3 maanden na een boosterprik (of een coronabesmetting) een herhaalprik tegen corona krijgen. Deze herhaalprik moet de bescherming tegen corona weer op peil brengen. Het gaat om 60-plussers, bewoners van verpleeghuizen, mensen met Down en mensen met een ernstig verminderde weerstand.
Bejaarden en zwakzinnige, weet je toch? 🤷🏼♀️Onder welke groep vallen jullie trouwens, gezien jullie zo vroeg een uitnodiging hadden gekregen?![]()
Uhmm, ik kreeg hem volgens mij omdat ik bij de KvK ingeschreven sta als Preventieve Gezondheidszorg.Onder welke groep vallen jullie trouwens, gezien jullie zo vroeg een uitnodiging hadden gekregen?![]()
Gefeliciteerd met de kleine en wat een eten mennnnn, enjoyyy 👏![]()
![]()
Zoon vandaag 1 jaar oud geworden. Papa hele dag de keukenprinces uitgehangen.