MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #163.481
20220730_164702.jpg

20220730_164727.jpg

Zoon vandaag 1 jaar oud geworden. Papa hele dag de keukenprinces uitgehangen.
Je zou maar niet van vis houden.

• #163.483
Ik had gemaakt:
-Zalmsashimi gravad lax stijl met dille olie en kalamata olijven.
-Gegrilde gamba's met gefermenteerde knoflookolie.
-Tonijnsashimi, eerst op hoog vuur rondom dichtgeschroeit en besprenkeld met furikake en zwart sesamzaad. Met wasabi mayo.
-Haring met augurkgel en sjalotringetjes.
-Zalmsalade van gepocheerde zalmfilet, met whisky. Zalmfilet gevacumeerd en 15 mins in water van 80 c gegaard. Daaromheen gerookte paling, gerookte makreel, gerookte forel en gerooke zalm.
-Gevulde eieren met bieslook
-surimi salade
-gerookte makreel salade
-Charcuterie
-kaasplankje
-tapenades
- 2 taarten en een flan
- 4 halve vlaaien

Alles zelf gemaakt behalve de 4 halve vlaaien. En de kaas enzo ;).

Laatst bewerkt:
  • #163.488
Gefeliciteerd met je zoontje @apfelstrudel en wat een fantastisch eten allemaal. Als visliefhebber zou die tafel echt heaven zijn voor mij. :heart:

• #163.491
Gisteren dagje bij m'n hoogzwangere zus geweest. Alles gaat goed met de baby, m'n zus is wel aardig huge geworden. Super raar als je je hand op die buik legt en je voelt opeens iets bewegen. Nog +-2 maandjes en dan is het Oom PartyMarty :heart:
Helemaal hyped.

• #163.492
Gisteren dagje bij m'n hoogzwangere zus geweest. Alles gaat goed met de baby, m'n zus is wel aardig huge geworden. Super raar als je je hand op die buik legt en je voelt opeens iets bewegen. Nog +-2 maandjes en dan is het Oom PartyMarty :heart:
Helemaal hyped.
Mooi is dat he, echt een wonder hoe dat allemaal kan.

• #163.493
Mooi is dat he, echt een wonder hoe dat allemaal kan.
Ja is echt heel erg raar allemaal, maar ergens ook wel erg mooi om te zien. Zolang mijn zus beweegt is de baby eigenlijk hartstikke rustig, maar zodra ze even gaat zitten dan gaat die baby iedere keer aan de gang. Dus gisterenavond toen we nou eenmaal op de bank zaten zag je ook gewoon regelmatig die buik bewegen.
Kan ook echt niet wachten om straks dat meisje voor de eerste keer te zien. Heb er wel echt veel zin in :)

• #163.494
Ja is echt heel erg raar allemaal, maar ergens ook wel erg mooi om te zien. Zolang mijn zus beweegt is de baby eigenlijk hartstikke rustig, maar zodra ze even gaat zitten dan gaat die baby iedere keer aan de gang. Dus gisterenavond toen we nou eenmaal op de bank zaten zag je ook gewoon regelmatig die buik bewegen.
Kan ook echt niet wachten om straks dat meisje voor de eerste keer te zien. Heb er wel echt veel zin in :)

Als ik niet kon slapen hield ik mijn hand op de buik en begon er tegen te praten. Lijkt raar, maar zo maf ben ik denk ik. Als je eigen vriendin zwanger is, zul je dat denk ik ook wel doen.

• #163.499
ondanks schouder pijn lekker chest workout gehad. Ook goede ronde van 50 km gefietst ging goed vandaag :D

• #163.500
Dit kwam ik tegen tijdens het scrollen, het ego is weer gestreeld 😊

Screenshot_20220801-125008_Facebook.jpg

Terug
Naar boven