MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #163.941
Kan je wat meer vertellen over je verhalen in malawi? Waar zou je nu een beetje goedkoop kunnen wonen?

Hopelijk krijg ik hier geen punt voor.

• #163.942
Is het meer de moeite waard of niet? De cichliden die er zwemmen zijn geliefde vissen voor in een aquariu.

• #163.943
Op het eerste gezicht wel. Maar de rit ernaar toe en terug kan over hele leuke kleine weggetjes door Noord-Holland en op Texel zelf kan je zowaar ook leuk rijden. Hoewel je na 3 dagen wel alle kleine weggetjes gedaan hebt.

Het is ook een beetje bedoeld om te oefenen voor de ritten die we gepland hebben, bv. naar de UK/Ierland en een bedevaart langs de Moto Guzzi fabriek in Italië met aanlooproute over de Alpen. Mijn vriendin heeft moeite met achterop zitten door artritis en haar lengte (waardoor kleine heup- en kniehoek bij zitten en moeite bij op- en afstappen), eerst even kijken of ze de snelwegrit naar de Ardennen uithoudt.

Malawi was belachelijk goedkoop toen ik daar woonde (vorige eeuw), maar tegenwoordig belachelijk duur, mede door overname van hotels en wildparken door Zuid-Afrikanen.
Zeg even wanneer je naar texel gaat, wil zo'n legende niet missen. Hopelijk kan ik een handtekening scoren.

• #163.944
Is het meer de moeite waard of niet? De cichliden die er zwemmen zijn geliefde vissen voor in een aquariu.
Je krijgt wel Bilharzia. Als je een arts kent kan die je daar biltricide tegen geven als profylaxe; zo niet, moet je erna naar het havenziekenhuis in Rotterdam. Er was wel eens een Bilharzia congres aan het meer en alle bezoekers liepen het op (ondanks claims van de hotels dat het water veilig was).

Laatst bewerkt:
  • #163.945
Kan je wat meer vertellen over je verhalen in malawi? Waar zou je nu een beetje goedkoop kunnen wonen?

Hopelijk krijg ik hier geen punt voor.
Nadat ik er 8 jaar had gewoond had ik mijn huis (van de universiteit) mogen kopen. Tuin van een paar hectare met tropisch oerwoud en een beekje, tientallen Kaya Nyassica bomen van 60m , 2 supermarkten met alle plaatselijke en Zuid-Afrikaanse produkten op loopafstand, gymkhana club om de hoek; voor 20.00 gulden pond indertijd. Helaas niet gedaan.

Laatst bewerkt:
  • #163.951
Ik rij hier dagelijks overheen, is een aantal weken geleden zo opgeleverd, zijn ze sinds januari mee bezig geweest (onderdeel van een grotere renovatie van een stuk weg). De eerste x was echt mind = blown. De media duikt er nu ook op, iets met komkommertijd :roflol:

Vraag me echt af welke debiel dit bedacht heeft :emo:

1661252419644.png

• #163.952
Ik rij hier dagelijks overheen, is een aantal weken geleden zo opgeleverd, zijn ze sinds januari mee bezig geweest (onderdeel van een grotere renovatie van een stuk weg). De eerste x was echt mind = blown. De media duikt er nu ook op, iets met komkommertijd :roflol:

1661252419644.png

Ik zie het probleem niet. Prima oplossing met al die achterlijk grote gezinnen daar ???

• #163.955

1661252419644.png

Waarom niet gewoon een simpele ouderwetse kruising?

• #163.957
Ach, bij ons staat al maanden een brug open waardoor aurto’s en fietser (veelal scholieren) een paar km moeten omrijden dwars door een industrieterrein in de Botlek.
Fietsers en voetgangers kunnen via de Theemsweg en de Neckarweg. Deze route geldt ook voor het vervoer van gevaarlijke stoffen.

• #163.959
Geld verkwanselen. volgende fase is verkeerslichten, next Rotonde, Next begin opnieuw.

• #163.960
Geld verkwanselen. volgende fase is verkeerslichten, next Rotonde, Next begin opnieuw.

Dit is niet de eerste fuckup, ik woon er nog geen 2 jaar, in deze omgeving. Zo was er ook een hele straat die ze wilde vernieuwen. Dat heeft ongeveer 15 maanden geduurd, in plaats van de geplande 5 maanden. Nog nooit zoveel incapabel volk bij elkaar gezien als in deze gemeente. Maar het is er wel lekker rustig :heart:

Terug
Naar boven