MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

maakt mij echt geen fl**ker uit wat er 'in' is dit jaar of whatev. leer is pauper

leren jas is katabool

0023940000000.jpg

ik heb deze in zwart, echte kwaliteitsjas van Barbour, waterbestendig en lekker warm voor de winter hmm

bout 3fiddy

Oke wat heb ik gewonnen?
Haha nee nice fysiek dan, sta je altijd vooraan bij de capo?

Die was misschien in op het moment dat Patrick Bateman zn eerste chick vermoorde.

Ey, ik lag te pitten voor15min.. hmmm eens ff denken.. Heb nu een dik vest gekocht waar ik de herfst wel mee doorkom.. maar echte winterjas zou gewoon een donker model kopen, zelf ook nog niet gekeken naar een jas.

Vito had 't inderdaad goed :)

---------- Post toegevoegd Sun 11 Sep 2011 om 17:33 ----------

wat kost die ? 250 ?

Was 390 maar heb +- 70% korting gekregen bij zon outdoor winkel, was 115 euro, netjes toch. Barbour is wel chill merk, ga ooit nog een keer zo'n waxjas halen

Was 390 maar heb +- 70% korting gekregen bij zon outdoor winkel, was 115 euro, netjes toch. Barbour is wel chill merk, ga ooit nog een keer zo'n waxjas halen

Is inderdaad een zwaar mooi merk :) Wilde een jas van Ma.strum halen, maar was me toch iets te duur :)

Om nog op je vorige vraag terug te komen, onderin bij de Capo hebben we onze eigen plek .. waar we altijd met onze groep staan :) Dus meestal sta ik er wel..

Alle mooie jassen zijn duur, binnekort ga ik ff naar de outlet toe, bavaria stad of roermond, kijk ik daar wel ff. Heb ik meteen -20% standaard en als het meezit meer

Is inderdaad een zwaar mooi merk :) Wilde een jas van Ma.strum halen, maar was me toch iets te duur :)

Om nog op je vorige vraag terug te komen, onderin bij de Capo hebben we onze eigen plek .. waar we altijd met onze groep staan :) Dus meestal sta ik er wel..

Ja ma.strum is van hetzelfde ontwerp als SI en CP, wel mooie jassen idd

Maar help je ook mee met voorbereiden acties/doeken enz?

****zooi man, ik weet niet watvoor spierindeling ik moet maken fuuuuu wil eigenlijk 5 dagen gaan

Terug
Naar boven