XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #165.402
  • #165.403
Eigenlijk weten ze het zelf ook wel en eindelijk geven ze het ook toe:

Over de liefde: ‘Seks met een vrouw is hard werken’​

PODCASTDebby Gerritsen praat in de podcast Over de liefde met bekende gasten over liefdes-, lust- en levensvragen. Deze week is journalist Hanneke Mijnster te gast om te praten over haar coming out op latere leeftijd: ,,Ik hield het niet voor mogelijk dat ik op vrouwen zou vallen.’’
Beetje respect dus voor de noeste arbeid die mannen verrichten!

• #165.406
Waneer je thuiskomt van boodschappen en je oudste heeft je humidor gevuld en een perfecte applejack - sprite gemixed met precies de goeie verhoudingen aan ijsklontjes ,drank en sprite . 😄🤠

• #165.407
Waneer je thuiskomt van boodschappen en je oudste heeft je humidor gevuld en een perfecte applejack - sprite gemixed met precies de goeie verhoudingen aan ijsklontjes ,drank en sprite . 😄🤠
Dan heeft ze geld nodig?

Niets is zo duur als spontaan en gratis.

• #165.412
  • #165.413
  • #165.416
Haar man, Pieter de zwart.
Klinkt als een slechte mop.
:roflol: het staat er ook gewoon echt
Wie is uw grote liefde?
‘Pieter de Zwart, mijn man. Ik heb hem op kantoor ontmoet.’ (Ze begint te stralen.) ‘
We konden het in alles goed met elkaar vinden. Ik vond Pieter betrouwbaar, een harde werker, een flinkerd.
Harde werker, hij was kapitein op de pakjesboot.

• #165.417
Wilde de enige...
Als het al zo begint dan hoeft het ook niet meer.
Wat klopt of deugt hier niet aan?

Het is een enorm goede grap op equal payday over deugende deeltijdprinsesjes met bullshitjobs met een diepere laag over de slechte verdeling van taken tussen de sexen(sp?) en het onvermogen van de regering dat beter te organiseren.

Met als klap op de vuurpijl een minister die dan uitlegt dat je ook op tijd naar huis kan bij je baan om voor je gezin te zorgen en dan 's avonds je laptop nog even kan openklappen.

Daar zal Patricia die als vuilnisman belangrijk werk doet om de ongelijkheid te corrigeren wat aan hebben. Haar werk kan ze niet vanuit huis doen, de kinderopvang wordt volgend jaar helemaal onbetaalbaar, plek bij de naschoolse opvang was er toch al niet en op hulp van de schoolfotograaf om even op die kinderen te passen hoef je ook al niet te rekenen.

• #165.418
Camper gehuurd voor de vakantie volgende zomer. Wildkamperen in Noorwegen en Zweden volgende zomer! Fikkie stoken, onder de sterren slapen. De wolven horen huilen. Ben benieuwd hoe de kinderen dat gaan vinden.

Ik heb er nu al zin i.

• #165.419
Camper gehuurd voor de vakantie volgende zomer. Wildkamperen in Noorwegen en Zweden volgende zomer! Fikkie stoken, onder de sterren slapen. De wolven horen huilen. Ben benieuwd hoe de kinderen dat gaan vinden.

Ik heb er nu al zin i.
Lekker paar trails pakken.

Mag ik mee? 😋

Terug
Naar boven