- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Kunnen ze ook niet vluchten 😂Kan je ze gelijk meenemen naar je kamertje van 2 vierkante meter!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen ze ook niet vluchten 😂Kan je ze gelijk meenemen naar je kamertje van 2 vierkante meter!
@MetalNDeadlifts's nieuwe crush?![]()
Geen nieuw deadliftrecord voor 'Super Granny' Ina (75), maar wel wereldkampioen
Geen nieuw deadliftrecord voor 'Super Granny' Ina (75), maar wel wereldkampioenwww.at5.nl
![]()
De Nederlandse 'Super Granny' Ina (75) lift 140 kilo op het WK Powerliften
De 75-jarige Ina Koolhaas-Revers staat zondag op het WK powerliften in Brandon, Engeland. Ze wil 140 kilo liften.www.linda.nl
Stoere oma!
Beetje respect dus voor de noeste arbeid die mannen verrichten!Over de liefde: ‘Seks met een vrouw is hard werken’
PODCASTDebby Gerritsen praat in de podcast Over de liefde met bekende gasten over liefdes-, lust- en levensvragen. Deze week is journalist Hanneke Mijnster te gast om te praten over haar coming out op latere leeftijd: ,,Ik hield het niet voor mogelijk dat ik op vrouwen zou vallen.’’
Wat een onzin.Eigenlijk weten ze het zelf ook wel en eindelijk geven ze het ook toe:
Beetje respect dus voor de noeste arbeid die mannen verrichten!

Wat een onzin.
Vrouwen hebben helemaal geen idee wat hard werken is.
![]()
Dan heeft ze geld nodig?Waneer je thuiskomt van boodschappen en je oudste heeft je humidor gevuld en een perfecte applejack - sprite gemixed met precies de goeie verhoudingen aan ijsklontjes ,drank en sprite . 😄🤠
Neuh was een voor proefje op verjaardags cadeau (zei ze) ,....geloof haar voor het gemak maar evenDan heeft ze geld nodig?
Niets is zo duur als spontaan en gratis.
Ouwe Sinterklaas van me 🤪
Ag ja 😂
Ik had een heel ander beeld bij de naam Ali de Zwart. Het had zo die snelwegslaper kunnen zijn.Jongere zusje van @Gremlin, ook een enorme kindervriend:
![]()
‘Kinderen interesseren mij niks. Ik hou niet van hun gehuil en chagrijn’
Ali de Zwart-Zorgman is 100 jaar. Hoe kijkt de vrouw die niet van zeuren houdt terug op de eeuw die achter haar ligt? En wat vindt ze van het huidige tijdsgewricht?www.volkskrant.nl
Haar man, Pieter de zwart.Ik had een heel ander beeld bij de naam Ali de Zwart. Het had zo die snelwegslaper kunnen zijn.
Haar man, Pieter de zwart.
Klinkt als een slechte mop.
het staat er ook gewoon echtWie is uw grote liefde?
‘Pieter de Zwart, mijn man. Ik heb hem op kantoor ontmoet.’ (Ze begint te stralen.) ‘
Harde werker, hij was kapitein op de pakjesboot.We konden het in alles goed met elkaar vinden. Ik vond Pieter betrouwbaar, een harde werker, een flinkerd.
Wat klopt of deugt hier niet aan?Wilde de enige...
Als het al zo begint dan hoeft het ook niet meer.
Lekker paar trails pakken.Camper gehuurd voor de vakantie volgende zomer. Wildkamperen in Noorwegen en Zweden volgende zomer! Fikkie stoken, onder de sterren slapen. De wolven horen huilen. Ben benieuwd hoe de kinderen dat gaan vinden.
Ik heb er nu al zin i.
Misschien kan je zijn vrouw en kinderen een vakantiehuis aanbieden in Drenthe, vlakbij een natuurgebied met een zwembad in de tuin?