XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #165.361
  • #165.362
  • #165.365
  • #165.366
  • #165.367
Mensjes begrijpen gewoon niet waarom de piet zwart moet zijn. Zo weet een kind niet wie het is, terwijl die Piet wel veel van het kind weet. Nu zien ze zo dat het de gymleraar van school is, of muziekleraar. Een kind denkt; hoe kan die Piet nu weten dat ik vals hebt gespeeld met knikkeren, of Tim heb geschopt. wanneer het kind de Piet herkent is er niks meer aan. Voor mijn gevoel gaat het hele mysterieuze weg nu.

• #165.369
  • #165.370
"Kinderen zijn ontroostbaar".
Pussies, hebben Karbonkel nog niet gezien
GIF by HULU

• #165.373
Mensjes begrijpen gewoon niet waarom de piet zwart moet zijn. Zo weet een kind niet wie het is, terwijl die Piet wel veel van het kind weet. Nu zien ze zo dat het de gymleraar van school is, of muziekleraar. Een kind denkt; hoe kan die Piet nu weten dat ik vals hebt gespeeld met knikkeren, of Tim heb geschopt. wanneer het kind de Piet herkent is er niks meer aan. Voor mijn gevoel gaat het hele mysterieuze weg nu.
Wat een ontzettend racistische post. Dat dit nog kan anno 2022.

• #165.375
Yep, bij Party Piet Pablo hebben ook al geen pruiken meer op.
FEDFF848-1B6E-47A5-9EF0-2E544E51C4E5.jpeg

Kap er dan gewoon mee.

Met je zakkenvullen door voor piet te spelen, niet met het kinderfeest.

• #165.376
Leuk man!

Nog negerslaven gezien?
Ja hier zijn ze ouderwets aangekleed. Maar in Roosendaal wonen heel veel culturen en iedereen staat gewoon net zo hard mee te genieten, bruin/wit/zwart. Zijn een paar herrieschoppers in die de media halen die de hele toon zetten. Maar hier niks van gemerkt. En er stonden 1000en mensen langs de route.

Terug
Naar boven