Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #165.462
Ik laat haar eerst alle hoeken van de kamer zien!

npjm42j5gdb91.png

• #165.464
Camper gehuurd voor de vakantie volgende zomer. Wildkamperen in Noorwegen en Zweden volgende zomer! Fikkie stoken, onder de sterren slapen. De wolven horen huilen. Ben benieuwd hoe de kinderen dat gaan vinden.

Ik heb er nu al zin i.
Nice, ik heb mei/juni 6 weken vrij om ditzelfde te gaan doen. Ff de camper van mijn ouders aftroggelen, of als ze zelf op pad zijn gaan we een eigen kopen.

• #165.466
Nice, ik heb mei/juni 6 weken vrij om ditzelfde te gaan doen. Ff de camper van mijn ouders aftroggelen, of als ze zelf op pad zijn gaan we een eigen kopen.
Niet goedkoop, een camper. Bent zeker 50k kwijt voor een fatsoenlijk model en dan kost hert je zeker 2k per jaar aan belasting, verzekering, onderhoud etc.... dus ik ga eerst maar eens huren...

En 6 weken vrij, t*ring, dat wil ik ook wel...

• #165.468
Ik hoop voor de vrouwen dat jij 't wel wat langer volhoudt dan de duur van de rondleiding van je kamertje. :bang:
Misschien is hij wel heel goed met z'n mond?

Daarmee bedoel ik natuurlijk dat hij met fantastische verhalen de duur van de "grand tour" wat kan oprekken om er toch een bevredigende ervaring van te maken.

• #165.471
Niet goedkoop, een camper. Bent zeker 50k kwijt voor een fatsoenlijk model en dan kost hert je zeker 2k per jaar aan belasting, verzekering, onderhoud etc.... dus ik ga eerst maar eens huren...

En 6 weken vrij, t*ring, dat wil ik ook wel...
2e hands bedoel je?

• #165.472
Terug naar Eindje :D
Screenshot_2022-11-15-12-08-07-18_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg

• #165.474
  • #165.475
Gisteren rondje Eindhoven - Amsterdam gereden. Dus vandaag dagje lamballen :roflol: Denk dat ik 75% van de dagen zelf rij, maarja, kan niet rijdend foto's maken hè.
Geen foto’s maken tijdens het rijden 😏 ik zie altijd 9 van de 10 chauffeurs met de telefoon in de hand zitten 🤣

• #165.476
  • #165.477
Behalve voor navigatie raak ik m'n telefoon tijdens het rijden eigenlijk nooit aan.
Muziek? Flitsmeister? Alvast eten bestellen zodat je thuis snel je pizza voor je deur hebt? Iemand uitschelden op DBB? Een neppe kuur opstellen om te trollen op DBB?

Allemaal geldige redenen om je telefoon te gebruiken tijdens het rijden

• #165.479
Terug
Naar boven