- Waardering
- 8.521
Jou laat ik graag alle hoeken van m'n kamertje zienKan je ze gelijk meenemen naar je kamertje van 2 vierkante meter!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jou laat ik graag alle hoeken van m'n kamertje zienKan je ze gelijk meenemen naar je kamertje van 2 vierkante meter!
Jou laat ik graag alle hoeken van m'n kamertje zien
Nice, ik heb mei/juni 6 weken vrij om ditzelfde te gaan doen. Ff de camper van mijn ouders aftroggelen, of als ze zelf op pad zijn gaan we een eigen kopen.Camper gehuurd voor de vakantie volgende zomer. Wildkamperen in Noorwegen en Zweden volgende zomer! Fikkie stoken, onder de sterren slapen. De wolven horen huilen. Ben benieuwd hoe de kinderen dat gaan vinden.
Ik heb er nu al zin i.
Die zitten alleen in Gothenborg en Amal... daar rijd ik met een grote boog omheen.Wel oppassen in Zweden, de wolven daar spreken Arabisch.
Niet goedkoop, een camper. Bent zeker 50k kwijt voor een fatsoenlijk model en dan kost hert je zeker 2k per jaar aan belasting, verzekering, onderhoud etc.... dus ik ga eerst maar eens huren...Nice, ik heb mei/juni 6 weken vrij om ditzelfde te gaan doen. Ff de camper van mijn ouders aftroggelen, of als ze zelf op pad zijn gaan we een eigen kopen.
Ik hoop voor de vrouwen dat jij 't wel wat langer volhoudt dan de duur van de rondleiding van je kamertje.Jou laat ik graag alle hoeken van m'n kamertje zien

Misschien is hij wel heel goed met z'n mond?Ik hoop voor de vrouwen dat jij 't wel wat langer volhoudt dan de duur van de rondleiding van je kamertje.![]()
Misschien is hij wel heel goed met z'n mond?
Daarmee bedoel ik natuurlijk dat hij met fantastische verhalen de duur van de "grand tour" wat kan oprekken om er toch een bevredigende ervaring van te maken.
Hoeveel kost zoiets huren?Niet goedkoop, een camper. Bent zeker 50k kwijt voor een fatsoenlijk model en dan kost hert je zeker 2k per jaar aan belasting, verzekering, onderhoud etc.... dus ik ga eerst maar eens huren...
En 6 weken vrij, t*ring, dat wil ik ook wel...
2e hands bedoel je?Niet goedkoop, een camper. Bent zeker 50k kwijt voor een fatsoenlijk model en dan kost hert je zeker 2k per jaar aan belasting, verzekering, onderhoud etc.... dus ik ga eerst maar eens huren...
En 6 weken vrij, t*ring, dat wil ik ook wel...
Jij zit er alleen maar naast of doe je ook nog wel is wat.. 🤣
Gisteren rondje Eindhoven - Amsterdam gereden. Dus vandaag dagje lamballenJij zit er alleen maar naast of doe je ook nog wel is wat.. 🤣
Denk dat ik 75% van de dagen zelf rij, maarja, kan niet rijdend foto's maken hè.Geen foto’s maken tijdens het rijden 😏 ik zie altijd 9 van de 10 chauffeurs met de telefoon in de hand zitten 🤣Gisteren rondje Eindhoven - Amsterdam gereden. Dus vandaag dagje lamballenDenk dat ik 75% van de dagen zelf rij, maarja, kan niet rijdend foto's maken hè.
Behalve voor navigatie raak ik m'n telefoon tijdens het rijden eigenlijk nooit aan.Geen foto’s maken tijdens het rijden 😏 ik zie altijd 9 van de 10 chauffeurs met de telefoon in de hand zitten 🤣
Muziek? Flitsmeister? Alvast eten bestellen zodat je thuis snel je pizza voor je deur hebt? Iemand uitschelden op DBB? Een neppe kuur opstellen om te trollen op DBB?Behalve voor navigatie raak ik m'n telefoon tijdens het rijden eigenlijk nooit aan.
Dan heb jij je ogen ook niet op de wegGeen foto’s maken tijdens het rijden 😏 ik zie altijd 9 van de 10 chauffeurs met de telefoon in de hand zitten 🤣

Ik zag er op dit forum laatst een die had een telefoonpaal(tje) in z'n handen.Geen foto’s maken tijdens het rijden 😏 ik zie altijd 9 van de 10 chauffeurs met de telefoon in de hand zitten 🤣
Ik ook niet altijd, snel afgeleid bij mooie vrouwen