AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Wat schuift zo'n werkweek van woensdag tot en met zondag? Neem aan dat je dik extra geld krijgt als je hele weekenden werkt?
    Zaterdag = 150%. Zondag = 200%.
    Dus vermoed dat je met een gemiddelde werkdag van 10u boven de 4k netto per maand uit zou moeten kunnen komen.
     
    Zaterdag = 150%. Zondag = 200%.
    Dus vermoed dat je met een gemiddelde werkdag van 10u boven de 4k netto per maand uit zou moeten kunnen komen.
    En dat is dus voor een baan waar je geen reet voor hoeft te kunnen? Gezien je voorstel om kantoorpersoneel 't te laten doen?

    Eens kijken of ze hier ook in de buurt zitten.
     
    En dat is dus voor een baan waar je geen reet voor hoeft te kunnen? Gezien je voorstel om kantoorpersoneel 't te laten doen?

    Eens kijken of ze hier ook in de buurt zitten.
    Een deel van de plekken in het weekend zijn beladers. Als je enigszins fysiek sterk bent en kunt lopen heb je dat binnen 1 uur wel door :)
     
    Waarom denk je dat ik na 2 maanden een uitzendbeding afkoop , mits motivatie word getoond
    Thanks Thank You GIF by PuyduFou
     
    Was vanochtend 7:30 thuis van me nachtdienst en was vandaag vrij. Maar heb 15 uurtjes geslapen. Dus bij deze om 21:48, goedemorgen!!
    Ontbijten en dan naar gym
    je pakt je eigen 24/7, doe je goed train ze!!
     
    Was vanochtend 7:30 thuis van me nachtdienst en was vandaag vrij. Maar heb 15 uurtjes geslapen. Dus bij deze om 21:48, goedemorgen!!
    Ontbijten en dan naar gym
    Jij werkt alleen maar nachtdiensten?
     
    vroeg wakker vannacht geen gezeur dus lekker een fietstocht gemaakt (46 km) ging niet vanzelf maar was wel echt lekker.
    nu een dikke omelet maken met spiegel eitjes en kaas en dan naar the gym :) vanmiddag wel even proberen power napje te doen :) .
     
    Back
    Naar boven