MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mercedes rijder bleef achter mij groot knipperlichten terwijl er nog een stuk of 10 auto’s voor mij reden. Ja is goed ik geef wel effe 2km gas bij
    Typisch gedrag voor een mercedes rijder
     
    Mercedes rijder bleef achter mij groot knipperlichten terwijl er nog een stuk of 10 auto’s voor mij reden. Ja is goed ik geef wel effe 2km gas bij
    Maar hoe heb je dat gedaan met die auto's voor je?

    Maar ja, verschrikkelijk irritant als je op de linkerbaan achter trage mensen zit en iemand je opeens gaat bumperkleven alsofnje niet doorrijdt. Beste is ff je rem aantikken. Niet breakchecken, maar gewoon ff je remlichten seinen zonder snelheid te minderen.
     
    Screenshot_20221202-101330_Messenger Lite.jpg


    *your
     
    Geen idee of dit mijn dag nou goed maakt of juist verpest.
    Maar bijna de 40 aantikken en op instagram bro genoemd worden. :D
     
    ach.. kwam bij de stoplicht een audi s3 naast mij. Zat een koppeltje binnen en die vriendin van hem keek mij vies aan zovan je auto stelt niks voor. Eenmaal groen vloog ik ze natuurlijk voorbij.
     
    Moest vandaag in België zijn en ik reed met mijn Crafter op de bus baan , werd staande gehouden en gevraagd of ik wist dat ik op de busbaan reed .Maar meneer ik rij toch in een bus , Meneer agent was zeer joviaal en kon er goed om lachen .Hij vertelde mij later bij de benzinepomp onder het genot van een bak koffie '' Jullie Hollanders rijden hier wel vaker op de bus baan " .Goeie Belsj!
     
    Back
    Naar boven