XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #166.101
Er posten echt anderhalve man en een paardenkop in de politiek sectie hier, de rest heeft volgens mij geen zin en tijd meer om daar te 'discussiëren'. Wat er over is heeft de meest voorspelbare standpunten en inzichten
Keeping the spirit alive. In tegen stelling tot jullie stelletje dooien probeer ik wel het forum levendig te houden :).

@apfelstrudel wordt op zondagavond altijd een beetje sentimenteel na een lange week van werken en achter de kinderwagen lopen. Begint dan in z'n emotionele oververmoeidheid wartaal uit te slaan. Morgenochtend zal een rectificatie volgen
Dat kinderwagenlopen begint wel zijn tol te eisen. Je hebt gelijk. Misschien moet ik maar professionele hulp gaan zoeken. Voor je het weet begin ik ook overal azijn over te pissen.

Maar hey, genoeg over mij. Hoe gaat ie met jou?

• #166.104
Easy money, uurtje kerstversiering vervoeren.

20221212_090308.jpg

• #166.105
Ik ging net mijn jongste dochtertje ophalen bij oma en zoals gewoonlijk zit ik naar black metal te luisteren .Alles onder controle .....vanuit het niets een banshee scream vanaf de achterbank ik draai mij om te kijken wat loos is zit juffie met een demonische blik me jaan te kijken met een breede glimlach op haar gezicht 😂.Dna test niet nodig 100 procent mijn dna ♥️😅🥰

• #166.106
Ik ging net mijn jongste dochtertje ophalen bij oma en zoals gewoonlijk zit ik naar black metal te luisteren .Alles onder controle .....vanuit het niets een banshee scream vanaf de achterbank ik draai mij om te kijken wat loos is zit juffie met een demonische blik me jaan te kijken met een breede glimlach op haar gezicht 😂.Dna test niet nodig 100 procent mijn dna ♥️😅🥰
Dat heb ik hier in huis ook. Mijn oudste lijkt erg veel op mij volgens iedereen. Tot ze mijn jongste zoon zien. Dat is een kopie van mij. Zelfs zijn doen en laten is precies zoals ik het deed op zijn leeftijd. De pizza bodem met ketchup verder zonder iets die hij eet was de pizza zoals ik die ook at op zijn leeftijd.

• #166.107
Grappig zijn die dingen idd.

• #166.108
Dat heb ik hier in huis ook. Mijn oudste lijkt erg veel op mij volgens iedereen. Tot ze mijn jongste zoon zien. Dat is een kopie van mij. Zelfs zijn doen en laten is precies zoals ik het deed op zijn leeftijd. De pizza bodem met ketchup verder zonder iets die hij eet was de pizza zoals ik die ook at op zijn leeftijd.
Jup , mijn oudste en mijn jongste zijn 100 procent mij. De jongste is ook de meest wilde van ze allemaal . Onlangs liep het water langs de trap omlaag .Ik ga kijken en tref haar staand op de rand van het bad aan naar eigen zeggen zeggen was ze bommetjes aan het oefenen 😂

• #166.111
  • #166.113
Dat excuses aan Slaven en ex-Slaven is helemaal van de baan.
De ex-Slaven willen invloed op de excuses.
Zo werkt dat dus niet bij excuses. Niets werkt met die Slaven erbij, prutsers. Sterf er maar in.

• #166.114
Alcoholist zijn hier is een statussymbool ;) Kom al regelmatig prijzen tegen van 11eur de halve liter. En Nederlanders maar klagen hoe duur alles is in NL. Echt, elke keer als ik weer in NL ben dan denk ik: goh, wat betaalbaar allemaal. En nee, in Noorwegen verdient men niet 2x zoveel. Toch liggen alle prijzen qua vlees zeker 2x, soms 3x zo hoog. En bier in de supermarkt is 4,5x zo duur. Als er niet zoveel schitterende natuur was dan was ik hier nooit heen gegaan :P

• #166.115
Hoe zeg je in het engels handhaving?

Terug
Naar boven