apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Keeping the spirit alive. In tegen stelling tot jullie stelletje dooien probeer ik wel het forum levendig te houdenEr posten echt anderhalve man en een paardenkop in de politiek sectie hier, de rest heeft volgens mij geen zin en tijd meer om daar te 'discussiëren'. Wat er over is heeft de meest voorspelbare standpunten en inzichten
.Dat kinderwagenlopen begint wel zijn tol te eisen. Je hebt gelijk. Misschien moet ik maar professionele hulp gaan zoeken. Voor je het weet begin ik ook overal azijn over te pissen.@apfelstrudel wordt op zondagavond altijd een beetje sentimenteel na een lange week van werken en achter de kinderwagen lopen. Begint dan in z'n emotionele oververmoeidheid wartaal uit te slaan. Morgenochtend zal een rectificatie volgen
Maar hey, genoeg over mij. Hoe gaat ie met jou?

Kom al regelmatig prijzen tegen van 11eur de halve liter. En Nederlanders maar klagen hoe duur alles is in NL. Echt, elke keer als ik weer in NL ben dan denk ik: goh, wat betaalbaar allemaal. En nee, in Noorwegen verdient men niet 2x zoveel. Toch liggen alle prijzen qua vlees zeker 2x, soms 3x zo hoog. En bier in de supermarkt is 4,5x zo duur. Als er niet zoveel schitterende natuur was dan was ik hier nooit heen gegaan