Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #166.063
Hoor mensen dit wel vaker zeggen, net als dropshippen enzo. En eerlijk, ik snap voor geen meter hoe mensen daar flink geld mee maken. Ik snap de opzet, je koopt iets cheap op marktplaats of alibaba of op de hoek van de straat, whatever, en verkoopt 't duurder. Maar waarom koopt jouw koper 't dan niet gewoon zelf goedkoper. In 't geval van AAS of coke moet je nog de contacten hebben. Maar elke debiel kent tegenwoordig toch die Chinese knock off sites?

Ja jelly. Ik wil ook m'n maandloon erbij verdienen aan domme luie mensen.
Met de nieuwe import/belasting is dropshipping niet zo’n goeie meer denk ik

• #166.064
Geld ligt gewoon voor het oprapen, Geen enkele reden om je zelf niet te verdiepen in handel .Kennis van me verhandelt hengelsport materiaal via marktplaats besteed hier hier zon 15 tot 20 uur in de week aan en verdient hier meer mee dan zijn vaste baan bij DSM .
Niet voor lang. Inkomsten via marktplaats wil de roverheid binnenkort gaan belasten.

Maar er zijn natuurlijk altijd manieren om dit te omzeilen. Aanbieden en dan cash betalen.

Totdat ze cashgeld afschaffen.

• #166.066
1670784856723.jpg

• #166.067
Enorm huis? Hoe kom jij erbij dat ik een enorm huis wil kopen? Ik lees dat nergens terug in mijn post.

Waarom ik een huis wil kopen? Huren is geld wegpissen. Wij zijn nu ong €10k per jaar kwijt aan huur, sociale huur notabene.. absurd. Een koophuis kan ik altijd nog verkopen wanneer ik dat nodig vind. Wanneer ik denk dat shit hits te fan. Stel ik besluit mijn huis na 5 jaar te verkopen, dan krijg ik er i.i.g. nog geld voor terug, i.t.t. huur.

Daarnaast willen we mogelijk ons gezin uitbreiden. Deze woning vinden we daar te klein voor en deze wijk is zwaar aan het islamitisch verpauperen.

Vrije sector in een betere wijk betalen we al snel minimaal het dubbele voor hetzelfde oppervlak. €20k per jaar.. dat is een ton wegpissen in 5 jaar.

Dan kan je beter kopen en na 5 jaar verkopen.
Nouja je wilde met een inkomen van meer dan een ton een huis gaan kopen. Dat benoemde je specifiek dus ik ging ervan uit dat je voor richting max hypotheek ging en dan heb je toch een aardig huis. Iig waar ik woon.

Verder is 't niet helemaal een antwoord op m'n vraag. Aan wie denk je je huis te gaan verkopen als de overheid al voor je besluit dat 't niet meer van jou gaat zijn? En huren is geld wegpissen dus waar ga je wonen als je op 1 of andere manier iedereen voor bent en je huis verkoopt vlak voor de overheid 't je afneemt?

Ik huur zelf ook hoor, vlak voor alle gezeik begon 't geluk gehad dat ik een nieuwbouwwoning kon huren. Sociale huur dus te betalen. Zonnepanelen op m'n dak dus 0.0 kosten aan energie, gasloos en goed geïsoleerd. Ik zou ook liever kopen maar in je 1tje is 't, ondanks dat ik een prima loon heb, niet erg aantrekkelijk tenzij je 30 a 50k zelf kunt neerleggen. Zou 't echter nooit omschrijven als geld wegpissen. Je hebt er tenslotte een woning voor.

• #166.068
Hoor mensen dit wel vaker zeggen, net als dropshippen enzo. En eerlijk, ik snap voor geen meter hoe mensen daar flink geld mee maken. Ik snap de opzet, je koopt iets cheap op marktplaats of alibaba of op de hoek van de straat, whatever, en verkoopt 't duurder. Maar waarom koopt jouw koper 't dan niet gewoon zelf goedkoper. In 't geval van AAS of coke moet je nog de contacten hebben. Maar elke debiel kent tegenwoordig toch die Chinese knock off sites?

Flink geld mee maken is natuurlijk een breed begrip. 2k extra in de maand (netto of bruto?) is voor de een flink geld en voor de ander niks.

Denk dat veel het vooral overdrijven en dat het flink geld maken ook wel mee valt.

• #166.069
Nouja je wilde met een inkomen van meer dan een ton een huis gaan kopen. Dat benoemde je specifiek dus ik ging ervan uit dat je voor richting max hypotheek ging en dan heb je toch een aardig huis. Iig waar ik woon.
Met een ton gezamenlijk krijg je max iets van €650k? Zoiets zei een forumlid hier, was het @Nootmuskaatje ? Weet niet meer.

Anyway. Voor €650k krijg je hier momenteel geen f**k ;).
Appartementje, 40 m2 groter dan hier, €775k :roflol:.

Dat is geen 'enorme' woning.

• #166.070

Nog niet eens , je gaat de officiële importeurs af .je koopt het spul aan en bied het goedkoper aan als dat de reguliere handelaren.Natuurlijk moet je wel zorgen dat het belastings technisch goed geregeld is . Wat let je om een paar k bijelkaar te schrapen en een bestelling te plaatsen 🐝 een groothandelaar die je handels product importeren

• #166.071
Niet voor lang. Inkomsten via marktplaats wil de roverheid binnenkort gaan belasten.

Maar er zijn natuurlijk altijd manieren om dit te omzeilen. Aanbieden en dan cash betalen.

Totdat ze cashgeld afschaffen.
De game is rigged wil niet zeggen dat je binnen de regels geen geld kan verdienen.Allemaal leuk en aardig als zzp voor anderen werken maar ondertussen bouw je hun bedrijf en zien je zelf er maar bar weinig voor terug . Of gaat het zo goed met je crypto dat je werken voor de lol doet ?

• #166.072
Met een ton gezamenlijk krijg je max iets van €650k? Zoiets zei een forumlid hier, was het @Nootmuskaatje ? Weet niet meer.

650k geen f**k? :p Voor 369k in de Veluwe een redelijk geïsoleerde hoekwoning, met zonnepanelen, hybride warmtepomp, vloerverwarming en 2 dakkapellen.

We zouden zonder studieschuld en met 90k gezamenlijk inkomen zo'n 475k moeten kunnen krijgen ongeveer.

• #166.073
Flink geld mee maken is natuurlijk een breed begrip. 2k extra in de maand (netto of bruto?) is voor de een flink geld en voor de ander niks.

Denk dat veel het vooral overdrijven en dat het flink geld maken ook wel mee valt.
Als inkomen naast een vaste baan is zo iets leuk als je er de tijd voor hebt, als enige inkomstenbron is het vaak ruk.

• #166.074
Enorm huis? Hoe kom jij erbij dat ik een enorm huis wil kopen? Ik lees dat nergens terug in mijn post.

Waarom ik een huis wil kopen? Huren is geld wegpissen. Wij zijn nu ong €10k per jaar kwijt aan huur, sociale huur notabene.. absurd. Een koophuis kan ik altijd nog verkopen wanneer ik dat nodig vind. Wanneer ik denk dat shit hits te fan. Stel ik besluit mijn huis na 5 jaar te verkopen, dan krijg ik er i.i.g. nog geld voor terug, i.t.t. huur.

Daarnaast willen we mogelijk ons gezin uitbreiden. Deze woning vinden we daar te klein voor en deze wijk is zwaar aan het islamitisch verpauperen.

Vrije sector in een betere wijk betalen we al snel minimaal het dubbele voor hetzelfde oppervlak. €20k per jaar.. dat is een ton wegpissen in 5 jaar.

Dan kan je beter kopen en na 5 jaar verkopen.
Geen ideale situatie, maar dan heb je 'tenminste' nog een woning én twee inkomens. Als starter ben je al helemaal nergens :roflol:. Als ik m'n diploma straks in de brievenbus krijg, kan ik de sleutels van m'n studio ook gelijk inleveren. Wachtlijst voor sociale huur is zelfs in het noorden minimaal 5 jaar voor een klein appartement, hypotheek is sowieso onmogelijk, particuliere huur begint hier bij zo een 1000€ p.m. exclusief.

Iemand nog een (liefst grote) doos over?

Edit: dit is trouwens absoluut geen wedstrijdje 'wie-is-hier-het-meest-zielig,' wilde alleen even aangeven dat een sociale huurwoning bemachtigen in deze tijd ook al praktisch onmogelijk is.

Laatst bewerkt:
  • #166.075

Absoluut eens met 't 1e deel, maar als 2k, laten we zeggen netto, niks is voor je, ga je vast geen tijd besteden aan marktplaats handelen haha.

Van 't overdrijven geloof ik inderdaad ook wel. Ken een paar jongens die op social media posten over hun trip naar Dubai en Marokko en doen of ze big spenders zijn. Vertellen er niet bij dat ze 90 uur per week kut betaald kut werk doen. Respect voor the workethic hoor, maar je moet 't maar willen.

• #166.076
Als inkomen naast een vaste baan is zo iets leuk als je er de tijd voor hebt, als enige inkomstenbron is het vaak ruk.
Kan ook een opstap zijn naar een groter iets , Ben zelf ook begonnen met wit bij klussen naast mijn vaste baan .geduld is vaak een schone zaak

• #166.077
Geen ideale situatie, maar dan heb je 'tenminste' nog een woning én twee inkomens. Als starter ben je al helemaal nergens :roflol:. Als ik m'n diploma straks in de brievenbus krijg, kan ik de sleutels van m'n studio ook gelijk inleveren. Wachtlijst voor sociale huur is zelfs in het noorden minimaal 5 jaar voor een klein appartement, hypotheek is sowieso onmogelijk, particuliere huur begint hier bij zo een 1000€ p.m. exclusief.

Iemand nog een (liefst grote) doos over?
Zolder wel 500pm 😌

• #166.079

Appartementje, 40 m2 groter dan hier, €775k :roflol:.

Dat is geen 'enorme' woning.
Ik verbaas me telkens weer hoe duur wonen in 't westen is. Voor 775k heb je hier in een nieuwbouwwijk een flinke vrijstaande woning. Nog niet gesproken over dat gare landje onder ons.

Terug
Naar boven