XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

night prot op en 3x raden wat vandaag in de aanbieding is gekomen bij XXL :D

Dat mijn supplier weer xxl pannekoeken binnenkrijgt :D

daarstraks tijdens een informele meeting op het werk schuifde een collega met zijn papieren over de tafel en dat maakte een beetje een fart geluid.

had ik dus duidelijk gezien maar toch trok ik een vies gezicht en riep "bah kerel, hou je toch effe in, wat een rotte geur". Waarop hij begon te ontkennen maar ik hield voet bij stuk en hij kreeg rode wangen

geen idee maar ik ben ****ing vrolijk gewoon

Had pizza bij Dominos besteld. Dacht, kan nog wel ff douchen. Net als ik wil gaan afdrogen gaat de bel, ik heb schijt en trek gewoon me badjas aan terwijl ik nog helemaal nat ben.
Blijkt dat het een chick is die bezorgt (had haar al paar keer eerder gezien). Ze had echt die epic Awkwaarrddd blik in haar ogen, maar kon er wel om lachen. Ik zei; sorry had je wat later verwacht. Zij: is niet erg hoor, met zo'n lachje erbij. Ook keek en bleef ze me recht in de ogen aan kijken. Uiteindelijk betaald en pizza aangenomen. Dacht er nog over na haar mee naar de douche te vragen, maar zou toch fail zijn gezien ze aan het werk was.
Denk dat ik nu topic ga maken in: Relatiehulp en Coïtusualiteit over het bezorgmeisje van Domino's. Denk dat ze meer wou, maar weet niet hoe nu verder.

Laatst bewerkt:
M´n nieuwe bankjes zijn vandaag bezorgd.:)

Had pizza bij Dominos besteld. Dacht, kan nog wel ff douchen. Net als ik wil gaan afdrogen gaat de bel, ik heb schijt en trek gewoon me badjas aan terwijl ik nog helemaal nat ben.
Blijkt dat het een chick is die bezorgt (had haar al paar keer eerder gezien). Ze had echt die epic Awkwaarrddd blik in haar ogen, maar kon er wel om lachen. Ik zei; sorry had je wat later verwacht. Zij: is niet erg hoor, met zo'n lachje erbij. Ook keek en bleef ze me recht in de ogen aan kijken. Uiteindelijk betaald en pizza aangenomen. Dacht er nog over na haar mee naar de douche te vragen, maar zou toch fail zijn gezien ze aan het werk was.
Denk dat ik nu topic ga maken in: Relatiehulp en Coïtusualiteit over het bezorgmeisje van Domino's. Denk dat ze meer wou, maar weet niet hoe nu verder.
Goede DBB mentaliteit. :thumbs:

eindelijk een pre workout waar ik niet van flauw val, NO Explode ftw

Nee nog niet wel Unleash V2, maar ik weet niet of ik het wel wil kopen, dit was gewoon een sample. Heb je nog getraind vandaag? Was al aan het rondkijken net naar iemand rond de 20jaar :D

Hahha, zat vandaag ook al te kijken :roflol:
Ik heb vandaag alleen cardio gedaan, maar ik ga bijna altijd voor 12u.

OT: Morgen trainen, cleanbulken lekker gainen heb zin an :D

Heb nog geen 1 keer cardio gedaan bij harimau, benen ook nog niet :o
Oh ik ga juist altijd 'savonds, ik ben vrijdags wel vrij, dan kan ik sochtends wel even rug doen ofzo. Ben je er dan?

vp dat langzaam maar zeker lager wordt.

refeed dag :)

Gestoomde blikkies tonijn van John West (dus niet meer met van dat zoute water wat je eruit moet persen) wat een uitvinding, dingen gaan erin als koek

Gestoomde blikkies tonijn van John West (dus niet meer met van dat zoute water wat je eruit moet persen) wat een uitvinding, dingen gaan erin als koek

+1, sinds aantal weken haal ik die ook. Wel 50cent duurder dan princess maar wat een genot. Zit stuk minder vocht in <3

net gefapt, ik mag die gianna michaels wel. en verslapen voor college, maar heb geen boeken en geen zin in hoorcollege's vandaag :) en Star! zou zo binnen moeten komen

heb sinds kort een nieuwe vriendin na lange tijd singel te zijn, ben er blij mee hnggggggggggggggggggggggggg

no pics phaggots

Terug
Naar boven