XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #166.881
"De reguliere skatehallen kunnen volgens de organisator nogal intimiderend zijn voor deze groep"
Als er ergens een plek is in de wereld waar die sekte groep gerespecteerd word is het juist daar ???
Wtf :roflol:
Ik heb vroeger jaren geskateboard. Die groep wordt daar ook niet gerespecteerd. Maar dats alweer bijna 20 jaar geleden bedenk ik me net. Tijden veranderen.

• #166.884
Dit is ook weer een pareltje, only in Nederland;

• #166.885
Hematocriet weer goed
IMG-20230227-WA0008.jpeg

• #166.887
  • #166.888
  • #166.891
Eerste dag op nieuwe school. Het voelt goed aan. M'n vorige school had een zeer toxische sfeer. Ik ga de kinderen van mijn klasje hard missen maar ik moet aan mezelf denken. De organisatie is er een ramp en het ziekteverzuim is er extreem hoog waardoor de doorzetters dubbel zoveel werk hebben.
Ik ben op m'n nieuwe school geen klastitularis meer. Ik doe enkel nog "zorg". Dat wil zeggen dat ik ondersteuning bied aan de kinderen die het voor sommige oefeningen, vakken,... moeilijker hebben. Dit is een job die veel minder werk vergt...wat ik momenteel nodig heb. Want ik heb een afschuwelijk uitputtend jaar achter de rug. Hopelijk krijg ik nu terug meer energie om te sporten.

• #166.892
Check je ook ijzer enzo na 't doneren? Lees laatste tijd erg vaak van mensen die na doneren langere tijd met lage ijzerlevels lopen. Ook niet chill.
Ja nog nooit te laag geweest. Eet ook elke dag biefstuk wat ook meehelpt natuurlijk.
Huh, ben jij bloeddonor? Wist niet dat dat mocht?
Klopt. Ze willen normaal geen AAS gebruikers hebben omdat ze bang zijn dat er naalden gedeeld worden net als bij junkies. Mijn bloed is perfect voor donatie.

• #166.893
Eerste dag op nieuwe school. Het voelt goed aan. M'n vorige school had een zeer toxische sfeer. Ik ga de kinderen van mijn klasje hard missen maar ik moet aan mezelf denken. De organisatie is er een ramp en het ziekteverzuim is er extreem hoog waardoor de doorzetters dubbel zoveel werk hebben.
Ik ben op m'n nieuwe school geen klastitularis meer. Ik doe enkel nog "zorg". Dat wil zeggen dat ik ondersteuning bied aan de kinderen die het voor sommige oefeningen, vakken,... moeilijker hebben. Dit is een job die veel minder werk vergt...wat ik momenteel nodig heb. Want ik heb een afschuwelijk uitputtend jaar achter de rug. Hopelijk krijg ik nu terug meer energie om te sporten.
Zit je in t speciaal onderwijs?

• #166.894
  • #166.898
Goed dat je een stap terug doet om aan jezelf te werken. Ik ben blij voor je dat je iets hebt gevonden dat je leuk vind en dat goed bij je past voor je huidige situatie. Hoofd omhoog en blijven kijken naar de toekomst 👍.

• #166.900
Ik mag binnenkort ook weer doneren ✌️

Terug
Naar boven