Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BlufVandaag een tattoo gezet, deed meer pijn dan ik dacht 😂 hele onderarm vol.
Sorry, ik zal mij de volgende keer inhouden

Ra ra welk forumlid zou dat hebben geplaatst ?Opzoek naar een tablet wat reviews aan het lezen. Niet alleen handig, maar soms ook erg vermakelijk.
![]()
Zonder aanbieding is deze goedkoper.Cream of rice in de aanbieding bij Alpha supps 😂😂🤭 meteen besteld
Zonder aanbieding is deze goedkoper.
Heerlijke rijstepap in een handomdraai | XXL Nutrition
Cream Of Rice shop je online bij XXL Nutrition ✓Gratis Samples&Goodies ✓Vandaag besteld = Morgen in huis* ✓Gratis verzending v.a. €40xxlnutrition.com
Als je van afwisseling houd wel jammer ja. Ken de smaken niet die jij benoemd.
Voor hoelang? Deed je toen ook happy endings?
30min. Nee deze keer niet.
Neehoor ik had een goede pomp
Sjonge jonge. De hele maatschappij moet inclusief worden of hoe je dat noemt maar we geven die lui wel hun eigen chillplek.Nederland weer op zijn best;
![]()
Skatepark voor LHBTQI+ gemeenschap en vrouwen geopend
In Amsterdam is afgelopen weekend een skatepark geopend speciaal voor vrouwen en personen uit de LHBTQI+ gemeenschap. De reguliere skatehallen kunnen volgens de organisator nogal intimiderend zijn voor deze groep.www.rtlnieuws.nl
"De reguliere skatehallen kunnen volgens de organisator nogal intimiderend zijn voor deze groep"Nederland weer op zijn best;
![]()
In Amsterdam is afgelopen weekend een skatepark geopend speciaal voor vrouwen en personen uit de LHBTQI+ gemeenschap. De reguliere skatehallen kunnen volgens de organisator nogal intimiderend zijn voor deze groep.www.rtlnieuws.nl

Nederland weer op zijn best;
![]()
Zouden we dit dan ook mogen doen met Marokkanen in zwembaden?Doorgaans is dus iedereen in het park welkom behalve de cis-man.
Heterosexuele mannen/jongens toegang ontzeggen vind ik niet heel erg inclusief en tolerant.Sjonge jonge. De hele maatschappij moet inclusief worden of hoe je dat noemt maar we geven die lui wel hun eigen chillplek.
Er zijn toch al vaak vrouwenuurtjes voor de zusters?Zouden we dit dan ook mogen doen met Marokkanen in zwembaden?