- Waardering
- 11.405
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Sony wh1000 xm. Denk dat ze al aan nummer 5 toe zijn. Ik heb een xm2 voor in het vliegtuig, werkt perfect.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sony wh1000 xm. Denk dat ze al aan nummer 5 toe zijn. Ik heb een xm2 voor in het vliegtuig, werkt perfect.
Ook Crinacle was te spreken over de Momentum 3. De 2 was drama.Sennheiser Momentum 4 Wireless ~320,-
![]()
Sennheiser draadloze hoofdtelefoon MOMENTUM | BCC.nl
Sennheiser draadloze hoofdtelefoon MOMENTUM kopen? Bestel voordelig online, snel en gratis bezorgd en altijd met de beste service | BCC.nlwww.bcc.nl
Ja zo ben ik
L&M.
Snap m niet.
Mag ik je handtekening?Bullworker heeft opnieuw een video van me verwerkt tot een reel en gedeeld op hun openbare pagina 😍
Lambrecks & Marchal.

Vorige week heeft de kleine hier haar 1ste sticker gehaald bij het ABC, toch wel een trots momentje.Dochter C diploma gehaald. Eindelijk klaar zwemlessen.
ze was nog het snelste met borst en rugkrol ook(door der lange benen , lange slagen, liep bijna een baantje voor🤣) trots💪
![]()
Ja zijn de kleine dingen zoals dit die het hem doen vind ik, en de blik in der eigen ogen van trots. Geeft der weer een stukje zelfvertrouwen.Vorige week heeft de kleine hier haar 1ste sticker gehaald bij het ABC, toch wel een trots momentje.
Knap gedaan!
Wel zo fijn en belangerijk in een waterrijk land zoals NL.💪en een geruststelling dat je kind niet (meteen) zal verzuipen als het in het water valt.
Wel zo fijn en belangerijk in een waterrijk land zoals NL.💪
Nu nog kostenloos, ik zag dat Bullworker opnieuw een reel van me heeft gemaakt dus binnenkort ga ik geld vragen

Samen met Diederik Smit en Tijs Verdegaal een privékliniek voor anabolengebruikers begonnen.
(Alvast mijn verontschuldiging voor de basicd ogende website: is vliegensvlug in elkaar gezet, de mooie versie komt nog.)