AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #167.163
  • #167.166
Ik denk dat het nooit helemaal goed in elkaar heeft gezeten, en daarna zwaar werk gaan doen zal niet meegeholpen hebben.

Ik weet wel dat nu eigenlijk alles in mijn lijf wel pijn doet, ben al jaren op zoek naar de oorzaak.
Dat was 1 van de redenen dat ik hier 16 jaar geleden lid werd, om de spieren te versterken zodat ik minder pijn zou hebben.
Maar eigenlijk werd het er niet beter op, kreeg alleen maar meer pijn, maar het trainen was voor mij erg goed tegen stress.
Nu de knop om, doel is nu conditie, 15kg er af (6kg is er al af) en lenig worden.

Laatst bewerkt:
  • #167.167
  • #167.168
Ik denk dat het nooit helemaal goed in elkaar heeft gezeten, en daarna zwaar werk gaan doen zal niet meegeholpen hebben.

Ik weet wel dat nu eigenlijk alles in mijn lijf wel pijn doet, ben al jaren op zoek naar de oorzaak.
Dat was 1 van de redenen dat ik hier 16 jaar geleden lid werd, om de spieren te versterken zodat ik minder pijn zou hebben.
Maar eigenlijk werd het er niet beter op, kreeg alleen met pijn, maar het trainen was voor mij erg goed tegen stress.
Nu de knop om, doel is nu conditie, 15kg er af en lenig worden.
Oh, klote man. Mag ik wel van geluk spreken met lange tijd KT en ex- ijzervlechter

• #167.169
Ben ook wel benieuwd.
Zelf ook op jongere leeftijd al het kraakbeen weg aan 1 knie. Domme pech volgens de orthopeed. Maar t kan ook erfelijk zijn of door zware belasting.
Toen ik 20 was ging ik naar de fysio en die zij dat mijn knieschijf schreef afgesleten was en die heeft zij toen een paar maanden gepolijst door ze op de goede manier over mijn gewicht te duwen.
Dit heeft niks geholpen en ben toen ander werk gaan doen wat niet zwaar voor de knieën was.
Dat hielp wel voor de pijn, maar echt weg is het nooit gegaan.

Nu kantoorwerk aan het doen, maar dat is echt ruk voor je hele lijf.

• #167.170

Maar eigenlijk werd het er niet beter op, kreeg alleen maar meer pijn, maar het trainen was voor mij erg goed tegen stress.
Nu de knop om, doel is nu conditie, 15kg er af (6kg is er al af) en lenig worden.

Toen ik 20 was ging ik naar de fysio en die zij dat mijn knieschijf schreef afgesleten was en die heeft zij toen een paar maanden gepolijst door ze op de goede manier over mijn gewicht te duwen.
Dit heeft niks geholpen en ben toen ander werk gaan doen wat niet zwaar voor de knieën was.
Dat hielp wel voor de pijn, maar echt weg is het nooit gegaan.

Nu kantoorwerk aan het doen, maar dat is echt ruk voor je hele lijf.
Das echt klote....
Herken t wel. In die tijd ben ik ook hier gekomen om op te bouwen en te versterken....
Trainen is perfect tegen stress. Gezond worden is echt een top streven! Dus goed doel :thumb: en al goed op weg ook!

Kantoorwerk is prut. Rust roest is t letterlijk. :o

Zet hem op in ieder geval!

• #167.171
Das echt klote....
Herken t wel. In die tijd ben ik ook hier gekomen om op te bouwen en te versterken....
Trainen is perfect tegen stress. Gezond worden is echt een top streven! Dus goed doel :thumb: en al goed op weg ook!

Kantoorwerk is prut. Rust roest is t letterlijk. :o

Zet hem op in ieder geval!
Meer wandelen wil aardig lukken dit jaar 😃 >23000 stapjes per dag deze maand.

1678219140053.png

• #167.173
Vandaag mijn aanvraag tot part-time werken ingediend.
Een weigering is feitelijk onmogelijk, dus ik zal tot mijn pensioen waarschijnlijk nooit meer full-time gaan werken. Dat voelt ergens wel fijn, maar ook benauwend omdat ik dan dus waarschijnlijk ook nooit meer van baan zal gaan wisselen.
Het heeft wat langer geduurd dan HR zelf heeft voorgeschreven in onze richtlijnen, maar het is eindelijk goedgekeurd. Ik ga nu dus officieel door het leven als deeltijdprinsje.

• #167.174
Het heeft wat langer geduurd dan HR zelf heeft voorgeschreven in onze richtlijnen, maar het is eindelijk goedgekeurd. Ik ga nu dus officieel door het leven als deeltijdprinsje.
Waarom zou je nooit meer van baan kunnen wisselen als je part-time werkt?

• #167.178
Waarom zou je nooit meer van baan kunnen wisselen als je part-time werkt?
Het is in mijn branche al lastig om bij een nieuwe werkgever een gelijkwaardig loon te bedingen. Daarnaast zijn er eigenlijk geen deeltijd vacatures op niveau dus zou ik eerst moeten besluiten weer (tijdelijk) fulltime te gaan werken.

Het is dus eigenlijk een horde die ik mezelf opleg vanuit financieel oogpunt.

• #167.179
Terug
Naar boven