apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proficiat! Flinke baby idd. Met keizersnede?Gisteren trotse ouders geworden van een gezonde dochter. Net als papa is ze goed op gewicht met 4595 gram.
Dankjewel! geen keizersnede gelukkig.

Gefeliciteerd!!!Gisteren trotse ouders geworden van een gezonde dochter. Net als papa is ze goed op gewicht met 4595 gram.

Gefeliciteerd!!!!Gisteren trotse ouders geworden van een gezonde dochter. Net als papa is ze goed op gewicht met 4595 gram.
Gefeliciteerd!! Hoe gaat het met mama en de kleine?Gisteren trotse ouders geworden van een gezonde dochter. Net als papa is ze goed op gewicht met 4595 gram.

Gefeliciteerd maat!Gisteren trotse ouders geworden van een gezonde dochter. Net als papa is ze goed op gewicht met 4595 gram.
Gefeliciteerd allebei!Gisteren trotse ouders geworden van een gezonde dochter. Net als papa is ze goed op gewicht met 4595 gram.
Gefeliciteerd jullie twee 😘🥰Gisteren trotse ouders geworden van een gezonde dochter. Net als papa is ze goed op gewicht met 4595 gram.
Gefeliciteerd. Hoe heet ze?Gisteren trotse ouders geworden van een gezonde dochter. Net als papa is ze goed op gewicht met 4595 gram.
Staat er goed bij man, damn.
Bij je 3e quarter turn je achterste onderarm iets meer strekken zodat je de gluteus ziet en dan je Hams en gluteus echt maximaal aanspannen. Die lijnen gaan nog komen in je glutes. Maar die moet je dan wel laten zien.
Back double biceps vind ik het mooier als je elleboog ietsjes hoger is als je kop van je schouders.
Maar hierbij wel gezegd dat je dat enkel moet doen als je de wijdte van je lats kan behouden. Valt die weg dan deze pose aanhouden, X frame is belangrijker dan esthetische perfectie. (trouwens bij front ook)
Je triceps pose ziet er super uit. Die kan je mooi benutten bij je routine in verschillende vormen. Door bv je been meer uit te draaien en dan van triceps naar obliques en tights te gaan. Is ook meer oldschool vind ik. Maarja wat ik vind ik niet belangrijk hahaha
Back lats vind ik ook imperssive
Gefeliciteerd!!!
En moeders 5 kg lichter en gezond?
Gefeliciteerd!! Hoe gaat het met mama en de kleine?![]()
Bedankt allemaal!
Zou me niks verbazen als ze 8 kg lichter is met al dat verlies van bloed en vruchtwater.
Gefeliciteerd!Gisteren trotse ouders geworden van een gezonde dochter. Net als papa is ze goed op gewicht met 4595 gram.
3 jaar maar?inb4 3 jaar lang piepen over slapeloze nachten en hoe zwaar t wel niet is allemaal
Is het ook.inb4 3 jaar lang piepen over slapeloze nachten en hoe zwaar t wel niet is allemaal