AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #167.702
Nieuwe cycle begonnen. Altijd lekker, niet al te zwaar nog. Tenminste: ik was er deze week aan begonnen.

• #167.703

• #167.704
Gisteren trotse ouders geworden van een gezonde dochter. Net als papa is ze goed op gewicht met 4595 gram.

• #167.715
Staat er goed bij man, damn.
Bij je 3e quarter turn je achterste onderarm iets meer strekken zodat je de gluteus ziet en dan je Hams en gluteus echt maximaal aanspannen. Die lijnen gaan nog komen in je glutes. Maar die moet je dan wel laten zien.
Back double biceps vind ik het mooier als je elleboog ietsjes hoger is als je kop van je schouders.
Maar hierbij wel gezegd dat je dat enkel moet doen als je de wijdte van je lats kan behouden. Valt die weg dan deze pose aanhouden, X frame is belangrijker dan esthetische perfectie. (trouwens bij front ook)

Je triceps pose ziet er super uit. Die kan je mooi benutten bij je routine in verschillende vormen. Door bv je been meer uit te draaien en dan van triceps naar obliques en tights te gaan. Is ook meer oldschool vind ik. Maarja wat ik vind ik niet belangrijk hahaha
Back lats vind ik ook imperssive

Gefeliciteerd!!! :heart:
En moeders 5 kg lichter en gezond?

Gefeliciteerd!! Hoe gaat het met mama en de kleine? :)

Gefeliciteerd jullie twee 😘🥰

Gefeliciteerd ook langs hier @wovano !!

Bedankt allemaal!
Met mama gaat ook alles goed. :) Zou me niks verbazen als ze 8 kg lichter is met al dat verlies van bloed en vruchtwater.:o
Onze dochter heet Emily.

• #167.716
Gefeliciteerd beiden!

Terug
Naar boven