Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd.. net alsof je een lijk aan het duwen bent.

omdat ik wel eens voortijdig lek
kinderbijslag vindt ik geen probleem, maar kind wel jwz lol
*mompelt iets over een pil*omdat ik wel eens voortijdig lek
*kuch*spiraaltje*kuch*omdat ik wel eens voortijdig lek

kuch soa kuch kuch?!?!?*kuch*spiraaltje*kuch*
*kuch*pil*kuch*
*kuch**kuch*chemische castratie

ja? denk jij dat ik dat ga risceren..... en trouwens jij wilt je eikel zwart hebben? Als jij een wijf vindt waar je mee wilt douwen en zei keurt het goed, dan heeft ze het vaker gedaan, wss veel vaker. dussss:
beter een om dan dalijk gvd te hbben voelt niet goed man
---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 16:15 ----------
kuch soa kuch kuch?!?!?
wtf zijn jullie nog maagden of nog nooit soa gehad dan hebben jullie geluk
---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 16:16 ----------
Momenteel bekijken: 5 gebruiker(s) (5 leden en 0 gasten) dit topic
Rijstwafel, Machete+, Mahatma+, Primo Victoria+, Tymen+
![]()

Je zegt dat het je chick is, maak je toch goede afpsraken en shizz mee ofwa![]()
Idd wtf kerel, je zegt dat het je chick is.. dan zijn soa's toch al lang besproken :S
Damn volgens mij heb jij nog noioit een chick gehad, ik laat me gewoon iedere maand testen en dat zou jij ook van je vaste chicks moeten eisen....ja maar ik weet niet of er ooit iemand in heeft liggen roeren... nooit uit te sluiten. is nu wel zoieso vaste vrijster geworden waar ik eigelijk meer van wil maken maarja dat zien we nog wel.
Damn volgens mij heb jij nog noioit een chick gehad, ik laat me gewoon iedere maand testen en dat zou jij ook van je vaste chicks moeten eisen....
Ja iedere maand, is toch gratis en arts zit vlak bij.. better be safe that sorry! Geen zin in een kapotte plassert
Doe dat, is wss toch gratis voor je!lees trouwens net die van niekc in jouw agenda hahaha snap er nog niks van.
Even OT;
Ik ga eten maken 4e keer vandaag
---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 16:28 ----------
nja.... zal eind van het jaar weer eens een keer gaan

Wat.Vandaag langs de AH voor me food. Heb een bonuskaart sleutel hanger, zitten paar vouwen in dat de kassa chick m niet kon scannen. Dus duurde allemaal lang, mooi tijd voor een goed gesprek
Om een lang verhaal kort te maken: Als het met zit kom ik haar vanavond tijdens het stappen weer tegen
Dus als je je move wil maken op kassameisje van de ah, haal een bonuskaart en doe aan je sleutelhanger, dan middenstuk paar keer vouwen zodat het onscanbaar is. Nu heb je jezelf 2-3min extra tijd gegeven bij de kassa.