AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

omdat ik wel eens voortijdig lek

:trollface:

kinderbijslag vindt ik geen probleem, maar kind wel jwz lol

ja? denk jij dat ik dat ga risceren..... en trouwens jij wilt je eikel zwart hebben? Als jij een wijf vindt waar je mee wilt douwen en zei keurt het goed, dan heeft ze het vaker gedaan, wss veel vaker. dussss:

beter een om dan dalijk gvd te hbben voelt niet goed man

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 16:15 ----------

*kuch*spiraaltje*kuch*
*kuch*pil*kuch*
*kuch*
chemische castratie :trollface:
*kuch*
kuch soa kuch kuch?!?!?

wtf zijn jullie nog maagden of nog nooit soa gehad dan hebben jullie geluk

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 16:16 ----------

Momenteel bekijken: 5 gebruiker(s) (5 leden en 0 gasten) dit topic
Rijstwafel, Machete+, Mahatma+, Primo Victoria+, Tymen+

ja? denk jij dat ik dat ga risceren..... en trouwens jij wilt je eikel zwart hebben? Als jij een wijf vindt waar je mee wilt douwen en zei keurt het goed, dan heeft ze het vaker gedaan, wss veel vaker. dussss:

beter een om dan dalijk gvd te hbben voelt niet goed man

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 16:15 ----------

kuch soa kuch kuch?!?!?

wtf zijn jullie nog maagden of nog nooit soa gehad dan hebben jullie geluk

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 16:16 ----------

Momenteel bekijken: 5 gebruiker(s) (5 leden en 0 gasten) dit topic
Rijstwafel, Machete+, Mahatma+, Primo Victoria+, Tymen+

Je zegt dat het je chick is, maak je toch goede afpsraken en shizz mee ofwa:trollface:

Idd wtf kerel, je zegt dat het je chick is.. dan zijn soa's toch al lang besproken :S

Je zegt dat het je chick is, maak je toch goede afpsraken en shizz mee ofwa:trollface:

ja maar ik weet niet of er ooit iemand in heeft liggen roeren... nooit uit te sluiten. is nu wel zoieso vaste vrijster geworden waar ik eigelijk meer van wil maken maarja dat zien we nog wel.

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 16:21 ----------

Idd wtf kerel, je zegt dat het je chick is.. dan zijn soa's toch al lang besproken :S

nee nog geen vriendin maar wel beginnde liefde denk ik... ken ze trouwens nu 2-3 maanden ofzo.

ja maar ik weet niet of er ooit iemand in heeft liggen roeren... nooit uit te sluiten. is nu wel zoieso vaste vrijster geworden waar ik eigelijk meer van wil maken maarja dat zien we nog wel.
Damn volgens mij heb jij nog noioit een chick gehad, ik laat me gewoon iedere maand testen en dat zou jij ook van je vaste chicks moeten eisen....

Damn volgens mij heb jij nog noioit een chick gehad, ik laat me gewoon iedere maand testen en dat zou jij ook van je vaste chicks moeten eisen....

iedere maand?>?? heb het pas 1x gedaan LOL maar ik doe ook bijna altijd met condom. kijk het is meer gewoon vrijsters die bel ik op om ff weekend te gaan chillen en dan spreek ik ze een tijd niet meer hooguit paar ker over msn. Nu heb ik haar leren kennen en zou wel mee door willen dusss ik zal eens beetje gaan vissen

Ja iedere maand, is toch gratis en arts zit vlak bij.. better be safe that sorry! Geen zin in een kapotte plassert

lees trouwens net die van niekc in jouw agenda hahaha snap er nog niks van.

Even OT;

Ik ga eten maken 4e keer vandaag

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 16:28 ----------

Ja iedere maand, is toch gratis en arts zit vlak bij.. better be safe that sorry! Geen zin in een kapotte plassert

nja.... zal eind van het jaar weer eens een keer gaan

lees trouwens net die van niekc in jouw agenda hahaha snap er nog niks van.

Even OT;

Ik ga eten maken 4e keer vandaag

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 16:28 ----------

nja.... zal eind van het jaar weer eens een keer gaan
Doe dat, is wss toch gratis voor je!
Veel plezier iig met je chick...!!

En van die niekc snap ik ook niks :P

hehehehehethnx brah nja heb t er nog niet over gehad volgens mij maar kzie wel.

Vandaag langs de AH voor me food. Heb een bonuskaart sleutel hanger, zitten paar vouwen in dat de kassa chick m niet kon scannen. Dus duurde allemaal lang, mooi tijd voor een goed gesprek :P

Om een lang verhaal kort te maken: Als het met zit kom ik haar vanavond tijdens het stappen weer tegen :D

Dus als je je move wil maken op kassameisje van de ah, haal een bonuskaart en doe aan je sleutelhanger, dan middenstuk paar keer vouwen zodat het onscanbaar is. Nu heb je jezelf 2-3min extra tijd gegeven bij de kassa.

Dat die dwaas van een Motivation er totaal uitgelult is in zijn eigen topic :roflol: prachtig hoe hij op mijn troll hapte. Ik zeg 1 ding en er komt een woest verhaal van 10 regels met als bonus nog het k-woord.

Bevestigd zelf de vooroordelen over zijn allochtone broeders. Mooi man.

Ah de stoere verhalen komen weer

Vandaag langs de AH voor me food. Heb een bonuskaart sleutel hanger, zitten paar vouwen in dat de kassa chick m niet kon scannen. Dus duurde allemaal lang, mooi tijd voor een goed gesprek :P

Om een lang verhaal kort te maken: Als het met zit kom ik haar vanavond tijdens het stappen weer tegen :D

Dus als je je move wil maken op kassameisje van de ah, haal een bonuskaart en doe aan je sleutelhanger, dan middenstuk paar keer vouwen zodat het onscanbaar is. Nu heb je jezelf 2-3min extra tijd gegeven bij de kassa.
Wat.

Terug
Naar boven