AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #167.881
Kon mn account niet meer in doordat ik mn wachtwoord vergeten was.
Heb maar een nieuwe aangemaakt.

Gr Mike

Laterzz

• #167.885
  • #167.887
Koffiehoekje klaar.. :D (en thee)
PXL_20230512_185922211.jpg

• #167.888
Dit is onderhand wel m'n main topic geworden, wat een verademing om al dat klussen voorbij te hebben. Nieuw probleem gekomen, nieuw probleem opgelost. Game PC zit op zolder, aan de kant waar de zon volop schijnt. Kan nu al gauw 30 graden worden. Niet zo leuk om te gamen dus.

Op m'n nvidia shield kan ik Steam link gebruiken. Heb nu mijn game library van m'n PC verbonden met de steam link app op m'n Shield. In Steam kan ik ook non-steam games koppelen, waardoor ik dus elk spel beneden kan spelen. Heb alles bekabeld van beneden tot boven, dus geen gezeik met verbindingen. M'n shield accepteert ook vanaf de 3e gen xbox controllers met bluetooth. Met als extra voordeel: gamen in 4k, met surround sound in een koelere ruimte. :D Wilde eigenlijk een Switch kopen om beneden een beetje dom co-op te kunnen spelen met m'n deerne en/of vrienden, nu ook niet meer nodig.
2023-05-13 09_51_45-WhatsApp.png

• #167.889
Dit is onderhand wel m'n main topic geworden, wat een verademing om al dat klussen voorbij te hebben. Nieuw probleem gekomen, nieuw probleem opgelost. Game PC zit op zolder, aan de kant waar de zon volop schijnt. Kan nu al gauw 30 graden worden. Niet zo leuk om te gamen dus.

Op m'n nvidia shield kan ik Steam link gebruiken. Heb nu mijn game library van m'n PC verbonden met de steam link app op m'n Shield. In Steam kan ik ook non-steam games koppelen, waardoor ik dus elk spel beneden kan spelen. Heb alles bekabeld van beneden tot boven, dus geen gezeik met verbindingen. M'n shield accepteert ook vanaf de 3e gen xbox controllers met bluetooth. Met als extra voordeel: gamen in 4k, met surround sound in een koelere ruimte. :D Wilde eigenlijk een Switch kopen om beneden een beetje dom co-op te kunnen spelen met m'n deerne en/of vrienden, nu ook niet meer nodig.
Kerl, wat heb jij een mooie omgeving voor jou en je fantasieën gecreëerd.

• #167.890
Kerl, wat heb jij een mooie omgeving voor jou en je fantasieën gecreëerd.
We zijn er enorm blij mee. Het voelde eerst als een lange rit, maar nu het afgerond is lijkt zo'n half jaar haast voorbij gevlogen. In de zomervakantie nog de home gym in elkaar zetten.

• #167.893

Zou je computer evengoed niet in de 30 graden zetten als je volop gamed.

• #167.895
Die Monin flesjes heb ik ook voor bij de koffie.
Beste siropen voor in de koffie.
Zou je computer evengoed niet in de 30 graden zetten als je volop gamed.
Zit zwaar overkill koeling op, de temperatuur is voor de pc niet erg. Vooral voor een persoon als die er naast zit. 260w CPU koeler op een 65w CPU, als inlaat 2x180mm front fans, 2x140 bottom fans (voor de videokaart) en 1x120 rear fan als uitlaat. Dus ook in een hok van 30 graden kan die voldoende warmte kwijt. Uiteindelijk komt er ook een rolluik.
PXL_20230513_111520445.jpg

Koop een Steam Deck voor beneden?
Heb ik niet zo veel aan, kan mn PC nu streamen en gamen op de daarbij behorende hardware.

• #167.896

Ik zou Steam Link niet aanraden.
Als je een NVidia GPU hebt: https://github.com/moonlight-stream
Als je een AMD GPU hebt: https://github.com/LizardByte/Sunshine + Moonlight
Werkt zo veel beter dat 't echt dag en nacht verschil is. Heb zelf max 2ms delay, ook video kwaliteit niet van echt op de tv te onderscheiden.
Mooi die R3's trouwens :)

• #167.897
Als je beetje handig bent kan je 2 (bijv. PS4) controllers gewoon connecten en alsnog beneden co-op spelen. Via DS4windows bijv.

• #167.898
Je kan elke emulator downloaden en controls mappen om vervolgens met DS4 met ps4 controllers te spelen.

• #167.899
Ik zou Steam Link niet aanraden.
Als je een NVidia GPU hebt: https://github.com/moonlight-stream
Als je een AMD GPU hebt: https://github.com/LizardByte/Sunshine + Moonlight
Werkt zo veel beter dat 't echt dag en nacht verschil is. Heb zelf max 2ms delay, ook video kwaliteit niet van echt op de tv te onderscheiden.
Mooi die R3's trouwens :)
Interessant, thanks! Nog niet de tijd gehad uitgebreid te gamen, dus moet het nog goed uittesten. Maar zal dit in m'n achterhoofd houden wanneer het niet zo soepel gaat.
Als je beetje handig bent kan je 2 (bijv. PS4) controllers gewoon connecten en alsnog beneden co-op spelen. Via DS4windows bijv.
Je kan elke emulator downloaden en controls mappen om vervolgens met DS4 met ps4 controllers te spelen.
Ik heb RetroArch al op m'n Shield staan voor emulators en kan daar zonder gedoe bluetooth controllers aan koppelen, dus dat is voor mij wat omslachtig. :p

• #167.900

Fascinerend verhaal. Zeer indrukwekkend.

Terug
Naar boven