Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #167.921
Denk €40 per uur.

Dus. €580 per dag.
4 dagen, €2320

Neusspray mee. Beetje pep in oplossen. 14,5 uur rond struiteren daar. 4 dagen lang mensen hun drugs afpakken. Dan op dag 5 als je vrij bent feestje geven voor vrienden, de buit opmaken.
Ex btw 😂
denk dat uurloon wel hoger ligt voor ZZP

• #167.925
Ik twijfelde om dit filmpje te posten omdat het maar 35kg was en nu blijkt het ineens best populair te zijn 🤷‍♂️😆

Screenshot_20230516_190021_YouTube.jpg
Screenshot_20230516_190111_YouTube.jpg
:sanca:

• #167.926
Denk €40 per uur.

Dus. €580 per dag.
4 dagen, €2320

Neusspray mee. Beetje pep in oplossen. 14,5 uur rond struiteren daar. 4 dagen lang mensen hun drugs afpakken. Dan op dag 5 als je vrij bent feestje geven voor vrienden, de buit opmaken.
Het probleem is, ik ben nu gewend om 12 uurtjes te zitten op werk, om dan ineens 14 uur te staan .. is toch heel wat anders.

Het tarief is nog niet bekend.

• #167.928
Waarom zou het willen? Je bent dan ook niet inzetbaar bij je huidige opdrachtgever.
Drm vroeg ik van, is het een luide hardcore achtige festival dan sla ik wel over. Dit is van mijn huidige opdrachtgever. Zomer hebben we meeste werk.

• #167.933
Drm vroeg ik van, is het een luide hardcore achtige festival dan sla ik wel over. Dit is van mijn huidige opdrachtgever. Zomer hebben we meeste werk.
Zeer wrs ga je een hoop strakke koppies zien die niet altijd coöperatief zijn.
Maar wel een vet festival.
De tip van @apfelstrudel zou ik zeker meenemen 😉

• #167.934
Zeer wrs ga je een hoop strakke koppies zien die niet altijd coöperatief zijn.
Maar wel een vet festival.
De tip van @apfelstrudel zou ik zeker meenemen 😉
Liever dat iedereen aan de pil zit want dan houdt iedereen van elkaar dan drank want drank kunnen ze ineens van vrolijk naar agressief gaan. :roflol:

• #167.936
Het probleem is, ik ben nu gewend om 12 uurtjes te zitten op werk, om dan ineens 14 uur te staan .. is toch heel wat anders.

Het tarief is nog niet bekend.
Dan zou ik het niet doen. Als je niet gewend bent zo lang te staan dan gaan je benen, maar vooral je voeten en rug dat niet cool vinden. Laat staan 4 dagen lang.

Terug
Naar boven