XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

srs bro?

Gefeliciteerd! Moge er nog vele jaren bij komen.:)
:kiss:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gefeliciteerd dear!

#geen zin om Poppin uit te loggen hihi

Dat wordt vanavond gezellig dan met je nieuwe vlam, feli bro

Tnx broski's en Paris!:kiss::kiss::kiss:

Eindelijk nieuwe lenzen opgehaald. Liep al iets van 2 maanden met een paar maandlenzen van de Kruidvat. :')

Weer getraind

stage gesprek: Was niks om op aan te merken :D

ub/lb weer mee begonnen. Bevalt weer goed:D.

umad

1491148382.png

ye u mad

Laatst bewerkt:
Net €10 aan nierstichting gegeven, ik vroeg geven ze een beetje goed ni de buurt en hij zegt dat het wel meeviel, ach ja.... zolang het voor een goed doel is geen probleem toch.

Net €10 aan nierstichting gegeven, ik vroeg geven ze een beetje goed ni de buurt en hij zegt dat het wel meeviel, ach ja.... zolang het voor een goed doel is geen probleem toch.

Verbaast me dat je gevallen bent voor de charmes van een mannelijke collecteur. Als het nou een chick was geweest had ik die €10 nog begrepen.

Toch respect voor je dat je hebt gegeven. Ik zeg altijd dat ik geen klein geld heb xD (9 van de 10 keer heb ik ook niks, pinnen ftw)

nja, was oude vent hij gaf me een boekje is beter dan een n*ger met een collectebus die geef ik zoieso niks voordat me geld weg is.

(no rasist, maar hier lopen negerts rond die kennen alleen 'heeft u wat geld over voor stichting .....' en dan iedere maand de deuren afgaan, kan het wel waarderen dat mensen vrijwillig geld gaan ophalen.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 19:22 ----------

Ben vanavond niet telang in nachtcafé en moet nog 9 karma tot me volgende level, dus wie wilt me helpen? hehehehehe

Verbaast me dat je gevallen bent voor de charmes van een mannelijke collecteur. Als het nou een chick was geweest had ik die €10 nog begrepen.

Toch respect voor je dat je hebt gegeven. Ik zeg altijd dat ik geen klein geld heb xD (9 van de 10 keer heb ik ook niks, pinnen ftw)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Awhhhh yeaaaah, na 7 dagen eindelijk weer op DBB!!

Terug
Naar boven