Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Geef ff antwoord

virus op je laptop
maar kan ook zijn dat er per ongeluk is ingesteld op je IE dat je via proxy surft, dan kan hij geen verbinding maken. Dit is makkelijk uit te schakelen en komt vaak als probleem voor.

Ik google ff.

google gaf dit

Je moet bij internet het Proxy-gebeuren uitschakelen. (Zie afbeelding)
Dit doe je door naar Internet-opties te gaan, daarna verbindingen, daarna LAN-instellingen.

Werkt niet man

Maartenn hoe moet dit??

hehe ik zit nu op me ipod fuarkkk op station met opgepompte borst op weg naar me meisje type gaat wel sloom en internet wel styl zo door de lugt haha

halo hoody ik zit nu in trein en condooms ligt bij haar probclem?

Rijst is gewoon thuis .. hij kletst maar wat :P

hallo hoody

ik zit nu in de vagina van me vriendin over een paar minuten spuit ik me mannelijkheid erin

1kg chocolade kruidnoten, oww yeahh

5000 kcal voor 3.50$

De poes van de buren komt altijd bij ons in de tuin zitten en gaat dan tegen het raam met zn pootje slaan en mauwen.

Mauw mauw ik wil eten mauw mauw.
Dus dan pak ik een plak ham of kalkoenfilet en snij het in stukjes en geef het.
En de poes van de buren gaat dat lekker nommen en spinnen. Mauw jammie. miauwww.

Trouwens de poes van de buren mag nooit naar binnen tijdens de winter en is totaal niet dik.

De poes van de buren komt altijd bij ons in de tuin zitten en gaat dan tegen het raam met zn pootje slaan en mauwen.

Mauw mauw ik wil eten mauw mauw.
Dus dan pak ik een plak ham of kalkoenfilet en snij het in stukjes en geef het.
En de poes van de buren gaat dat lekker nommen en spinnen. Mauw jammie. miauwww.

Trouwens de poes van de buren mag nooit naar binnen tijdens de winter en is totaal niet dik.

Hier zit ook altijd zo een k*tbeest, en dan dan dan dan probeer ik met voetbal daar tegen te trappen ahja :rolleyes:

de poes van onze buren komt gewoon naar binnen en vreet het bakje van onze katten leeg en gaat daarna weer weg

Terug
Naar boven