Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee bij lokale fitness nu, maar had olympic stang gesloopt en wat schijven omdat ik hem liet vallen lol.....
Linkerkant was schijf gebroken en bb krom geslagen.. snap uberhaubt niet hoe dat kan, maar als ik nog 1x zou deathliften moest ik eruit hehehehe

De reden dat Rijstwafel in zijn gym niet meer mag deadliften heeft mijn dag goed gemaakt![]()
Ligt natuurlijk aan slechte kwaliteit barbell dat het in ene krom gebogen word als je het laat vallen en dat het gewichtschijf breekt. Wel epic actie![]()

Jezus dit lijkt runescape wel, daar zit iedereen ook elkaar te reporten, doe eens zelf normaal man
---------- Post toegevoegd Fri 23 Sep 2011 om 15:25 ----------
Killy, je weet door juist DIT te zeggen, dat karma jou ook terug pakt eh...?
****ing zalig gegeten, nu ff niet meer eten tot 20:30 zodat me pre-workout op z'n best is en vanavond mss PR!

Liep ik voorbij een 8/10 meisje, probeerde ik te glimlachen naar haar, waardoor mijn tong nog meer uit mijn bek ging hangen(had ik toen pas door...) + nog meer kwijl.... Ze keek me aan alsof ik....

Daarna gelijk effe een ****ing grote roggel op het gras gespuugd mond afgevegen, en liep als een boss door