MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #170.402
Waren de andere, voorgaande suggestieve posts ook allemaal als grap bedoeld dan? :o This isn't the first time and probably won't be the last.
04589088eb323d2ecc7af976a605325e.jpg

• #170.407
-ga met m’n vrouw op hotel in Antwerpen
-incheck meneer vraag achter identiteit kaart
-vrouw natuurlijk vergeten
-incheck meneer vraag of ze prostitué is
-ik lig plat
-geen sex gisteren, maar het was het waard
Rippedmeeuw zou niet twijfelen en die incheck meneer direct een low kick hebben gegeven. How dare you! Insult my girlfriend...

• #170.411
38 dagen achterelkaar gewerkt zonder dagje vrij. Vanaf morgen weekje vrij, maar wel een hele mindfuck om te beseffen dat ik niet naar werk hoef.
Dat wordt opstaan, naar gym gaan en dan kijken wat er te doen valt.

• #170.412
38 dagen achterelkaar gewerkt zonder dagje vrij. Vanaf morgen weekje vrij, maar wel een hele mindfuck om te beseffen dat ik niet naar werk hoef.
Dat wordt opstaan, naar gym gaan en dan kijken wat er te doen valt.
Ben je ZZP'er of werk je zwart? Of meerdere banen?

• #170.414
Pff de dag zit er weer op. Niet te doen man, met deze temperaturen werken in de keuken. En dan nog hard ook omdat het hele terras de hele dag en avond vol zat. Hebben die mensen niks beters te doen :D.

Nu nog morgen zien te overleven en dan 5 weken vrij. Booyah.

• #170.416
Huis verkocht, naar het strand geweest, hardgelopen in de warmte en in totaal 2,5 uur gesport vandaag. Life’s good.

Morgen deadliften… weet niet of dat lekker zal gaan.

• #170.417
Pff de dag zit er weer op. Niet te doen man, met deze temperaturen werken in de keuken. En dan nog hard ook omdat het hele terras de hele dag en avond vol zat. Hebben die mensen niks beters te doen :D.

Nu nog morgen zien te overleven en dan 5 weken vrij. Booyah.
Ik herinner me dat soort dagen, werkte ooit in de keuken en bediening. Dit soort dagen waren de pittigste. Het drukste- iedereen terug van vakantie en nog lekker even genieten van het mooie weer.

liep met dit weer liever bediening, want achter de kachel was echt niet te doen warm. Bediening was ik wel verrotter van einde dag -als ik toen een Apple Watch had…

Maar ik voel wel even met je mee morgen als ik op het strand lig.

Terug
Naar boven