- Waardering
- 46.985
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Hey you are back!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey you are back!

Waren de andere, voorgaande suggestieve posts ook allemaal als grap bedoeld dan?This isn't the first time and probably won't be the last.
Ik lach niemand uit zonder toelichtingdaar ging het om. 9/10 hier zegt niet-nuttige dingen
ik had het niet over het algemeen.
17.En van die 9 niet-nuttige zaken zijn er hoeveel van jou?
Nee, was nog wakker van de middagdienst.
Fml
Rippedmeeuw zou niet twijfelen en die incheck meneer direct een low kick hebben gegeven. How dare you! Insult my girlfriend...-ga met m’n vrouw op hotel in Antwerpen
-incheck meneer vraag achter identiteit kaart
-vrouw natuurlijk vergeten
-incheck meneer vraag of ze prostitué is
-ik lig plat
-geen sex gisteren, maar het was het waard
In zijn geval had de in incheck meneer waarschijnlijk gelijk gehad.Rippedmeeuw zou niet twijfelen en die incheck meneer direct een low kick hebben gegeven. How dare you! Insult my girlfriend...

Misschien herkende hij haar ineens.-ga met m’n vrouw op hotel in Antwerpen
-incheck meneer vraag achter identiteit kaart
-vrouw natuurlijk vergeten
-incheck meneer vraag of ze prostitué is
-ik lig plat
-geen sex gisteren, maar het was het waard

Zonder 'f' in dit geval toch

Ben je ZZP'er of werk je zwart? Of meerdere banen?38 dagen achterelkaar gewerkt zonder dagje vrij. Vanaf morgen weekje vrij, maar wel een hele mindfuck om te beseffen dat ik niet naar werk hoef.
Dat wordt opstaan, naar gym gaan en dan kijken wat er te doen valt.
Ik herinner me dat soort dagen, werkte ooit in de keuken en bediening. Dit soort dagen waren de pittigste. Het drukste- iedereen terug van vakantie en nog lekker even genieten van het mooie weer.Pff de dag zit er weer op. Niet te doen man, met deze temperaturen werken in de keuken. En dan nog hard ook omdat het hele terras de hele dag en avond vol zat. Hebben die mensen niks beters te doen.
Nu nog morgen zien te overleven en dan 5 weken vrij. Booyah.
Niet zo overdrijven hè, je bent proces operator.In de fabriek is het ook warm. Had je maar een vak moeten leren.