XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #170.441
Volgens mij wel inderdaad, bachelor niveau.

5 ploegen inderdaad nog. Nachten ben ik niet zo bang voor, de ochtenden wel :') Het is ook een beetje een nare weg, gebeuren nogal eens ongelukken op een bepaald deel ervan.

Secundair moet deels nog over gesproken worden maar in de basis is het een erg flink loon, goede reiskosten regeling, opleidingen vergoed, pensioen goed geregeld naar het schijnt. Alleen de afstand is echt een nadeel.
Verhuizen is uiteindelijk als de baan bevalt natuurlijk een optie die je zelf zult moeten overwegen. Niets zo fijn als dicht bij je werk wonen imo.

• #170.442

5 ploegen inderdaad nog. Nachten ben ik niet zo bang voor, de ochtenden wel :') Het is ook een beetje een nare weg, gebeuren nogal eens ongelukken op een bepaald deel ervan.

Secundair moet deels nog over gesproken worden maar in de basis is het een erg flink loon, goede reiskosten regeling, opleidingen vergoed, pensioen goed geregeld naar het schijnt. Alleen de afstand is echt een nadeel.

Ja alles klinkt goed zoals je het beschrijft.

Weliswaar verhuizen in de toekomst? Ik zou 45 min enkele rit wel beu worden.

• #170.445
Ik zit als graduaat in een bachelor niveau job in de chemie en echt moeilijk vind ik het niet, afgaande dat je hier op het forum nogal intelligent en bekwaam overkomt (gok) vermoed ik dat jij dat prima aan kunt. En het heeft echt een berg voordelen (naar mijn ervaring)

• #170.447
Net gemeten, het is 32 °C hier in de keuken. Valt mee.

• #170.451
  • #170.454
Lowkicks rechtsaf
IMG_7598.jpeg
Veendam❤️

• #170.456
Eindelijk afkoeling! Volgens mij hebben jullie in Nederland nu wat wij hier gisteren hadden, 30+ graden..Gatver. Nu nog wel erg warm, maar wat regen gehad en vanaf morgen meer regen en meer afkoeling.

Einde weerbericht :roflol:

happy gene kelly GIF

• #170.459
Eindelijk afkoeling! Volgens mij hebben jullie in Nederland nu wat wij hier gisteren hadden, 30+ graden..Gatver. Nu nog wel erg warm, maar wat regen gehad en vanaf morgen meer regen en meer afkoeling.

Einde weerbericht :roflol:

happy gene kelly GIF
Ja onze afdankertjes gaan naar Engeland

Terug
Naar boven