Nee
waarom denk je dat ik hem een ecto noem, als ik meer weeg dan hij?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom denk je dat ik hem een ecto noem, als ik meer weeg dan hij?Ze is zo zwaar dat ze van 3 body weight squats meerdere dagen spierpijn had. Do the math.
hater!Dat zeggen alle dikzakken!
Ik voel me hoopvol na 2+ jaar ellende!
Nu nog een woning vinden dus..huizen crisis hier, maar er is hoop!in NL?Er is een kleine kans dat ik binnenkort met m'n zoontje weg kan bij m'n man!
Misschien boeit het niemand..maar ik moet het gewoon kwijtIk voel me hoopvol na 2+ jaar ellende!
Kans is alsnog klein, maar het is beter dan helemaal geen kans (wat het voorheen dus was).
Nieuwe vriendin van me hier zit in dezelfde situatie met haar kind en we hebben besloten om samen te gaan wonenNu nog een woning vinden dus..huizen crisis hier, maar er is hoop!
![]()
Is er niemand op het forum die je wil opvangen?Er is een kleine kans dat ik binnenkort met m'n zoontje weg kan bij m'n man!
Misschien boeit het niemand..maar ik moet het gewoon kwijtIk voel me hoopvol na 2+ jaar ellende!
Kans is alsnog klein, maar het is beter dan helemaal geen kans (wat het voorheen dus was).
Nieuwe vriendin van me hier zit in dezelfde situatie met haar kind en we hebben besloten om samen te gaan wonenNu nog een woning vinden dus..huizen crisis hier, maar er is hoop!
![]()
@ak nog een wagen vrij?
Voor @Hell93 altijd!
Heb je ook gelijk werk voor haar?
Zijn bang voor mij

Zon prinses als @Hell93 laat je toch niet werken! Je hebt werkpaarden en showponys en hell is een showpony denk ik
Zon prinses als @Hell93 laat je toch niet werken! Je hebt werkpaarden en showponys en hell is een showpony denk ik
kan nauwelijks stilzitten johGoh echt! Zou je niet zeggen. Je leek me zon rustige type.
Goed voor hem!Er is een kleine kans dat ik binnenkort met m'n zoontje weg kan bij m'n man!
![]()
Wat is dat?
Nandrolon posttraumatisch syndroom
Ik moest hardop lachen.