MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #170.501
Je moet weten tegen wie je het hebt en wat je zegt. Met sommigen kun je sarcastisch kloten, met anderen niet. In dit geval was het niet grof en weet ik hoe hij het bedoelt. Als het nou vonk, tallandsmal of ak was, dan was het een ander verhaal. Niet iedereen is hetzelfde he :roflol:
Je hebt veel tekst nodig, laat me je helpen met een alternatief.
vindt ze al die aandacht, zelfs de negatieve, stiekem wel leuk?
Hell93:
Ja!

Ik geniet er ook enorm van als ik het pagina's lang kan uitmelken en blijf terugkomen voor meer.

• Like
Waarderingen: Boca
  • #170.505
Ik heb dus een schuin dak. Daar kunnen ze toch ook een airco unit op aansluiten? Of kan dit ook gewoon tegen de gevel/hout aan?

• #170.509
Ik weet nog toen ik dit blikkie als een sample kreeg en nam ik mee naar werk, dacht dat het een energy drankje was. Keek ik zo op de label zag ik dat het preworkout was. Zat ik daar dan achter de receptie vol onder beta alaline
IMG_9049.jpeg

• #170.510
Ik weet nog toen ik dit blikkie als een sample kreeg en nam ik mee naar werk, dacht dat het een energy drankje was. Keek ik zo op de label zag ik dat het preworkout was. Zat ik daar dan achter de receptie vol onder beta alaline
Veel receptionistes zijn onder invloed

• #170.512
  • #170.514
Kom net terug van groot makelaarskantoor en die meid daar was helemaal strak. ogen wijdt open en snelde zo mee naar de lift
Zolang ze onder invloed zijn van een pilletje kan je van alles seksueele tegen ze zeggen. Als je dat nu zou doen zou ze je aanklagen. Maar invloed onder drugs houden ze allemaal van je.

• #170.515
Zolang ze onder invloed zijn van een pilletje kan je van alles seksueele tegen ze zeggen. Als je dat nu zou doen zou ze je aanklagen. Maar invloed onder drugs houden ze allemaal van je.
Ik kreeg het er warm van in de lift. Ik weet waar degene zit die ik moest spreken, maar ze wou mee. laatste keer in april zat ze er nog niet.

• #170.516
Single leg oefeningen gedaan. 5 kg leg curl liggend pijnvrij en 20 kg leg extension. :)

Terug
Naar boven