AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nja nog steeds goed zat, mijne schiet ook met ups en downs..... maarja vanavond wordt het niks meer fuarkkkk nog ff een uur me eigen vervelen dan uurtje cam dan pitten brrr....

saaie avond weer

wrm brah ga gewoon uit

die bish van je heeft je nu al onder de duim swa

hehehehee, was vannacht al korte nacht tegen 1uur ben ik kapot. Wel voordeel dan heb ik aan 20euro zat

haha ik zit aan bacardi nu brah

niet teveel drinken want moet nog haren goed doen, perfect scheren en wenkbrauwen goed zetten jwz

ff kijken wat ik aan ga doen

haha ik zit aan bacardi nu brah

niet teveel drinken want moet nog haren goed doen, perfect scheren en wenkbrauwen goed zetten jwz

ff kijken wat ik aan ga doen

Wil jij tip van de baas hebben?

Klinkt ****ing gay maar werkt wel, die zwitsal babylotion op je borst smeren en armen, ga je niet van zweten en als je thuiskomt met een chick ruik je niet naar de rook brahh

magisch spul

haha nee man ik heb fkn sexy bakkebaarden perfect op maat

de rest heb ik allemaal kleine haartjes ziet er niet helemaal ftd uit jwz

heb geen baby lotion volgens mij man

Hehehe oke ik spam nog paar keer in dbb nachtcafe dan ben ik ook weg

ga je cammen dan ???

ik ging keer bij mattie cammen met 2 chicks
ik moest muscles laten zien ,bishes kwamen haast klaar

Lol wtf babyolie? En gewoon scheren voor het uitgaan, je wilt je toch fresh voelen?

ahjajaja ik ga zoieso zo ff cam ja, en heb me maat al sms gestuurd of die nog naar kroeg gaat dan ga ik ook kijken

Agmatine erbij? Bij mij is niet meer nodig trouwens, heb er nog 20 ofzo zal er nog een paar bewaren als ik ga zwemmen of iets

Ah ok, nou ik ben vers geschoren, lekkah luchtje op en strakke shirt aan. Ik ben OOOUUUUTTT off naar de city, laters brahskis

later fieze welke lucht je heb je??

Ok, play ze Fur

Terug
Naar boven