XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat maakt mn dag niet goed, wel dat ze niet zwanger is :D

Ik weet niet wat het was gister, maar alleen maar beetje lachen en ze kwamen al :P Niet normaal gewoon!

Ik weet niet wat het was gister, maar alleen maar beetje lachen en ze kwamen al :P Niet normaal gewoon!

pfffff, ja ik ben niet naar club geweest maar was dan ook helemaal gebroken door weinig slaap. vandaag ff beetje bijgeslapen en nog ff rugtraining neergezet in 40minuten.

Hahaha ja man gister had ik ook keus zat
Waren 2 dames waar ik mee bezig was 1 heb ik gepakt maar wou eigenlijk der vriendin :p

Loop nu ook heletijd te sms en met die andere :p

hehehehe toch weer een dame gefixed dan, vraag hyves voor der foto kan je meteen checken wat je hebt bro

Wel naar de club geweest, alleen de beste die ik al ijn mijn broekzak had zitten en die mee mocht werd verpest door een lelijke vriendin van haar :S

Wel naar de club geweest, alleen de beste die ik al ijn mijn broekzak had zitten en die mee mocht werd verpest door een lelijke vriendin van haar :S

Ja ofniet, zie je een mooie chick dansen, beetje versieren dan komen vriendinnen oppeens ermee bemoeien die snoeilelijk zijn wtffff brah dit gebeurde me 5/10 keren. Dan heb je uiteindelijk alleen nummer maar niet mee naar huis door die neukfoutinnen waar zei mee uit is brrrrr

Ja ofniet, zie je een mooie chick dansen, beetje versieren dan komen vriendinnen oppeens ermee bemoeien die snoeilelijk zijn wtffff brah dit gebeurde me 5/10 keren. Dan heb je uiteindelijk alleen nummer maar niet mee naar huis door die neukfoutinnen waar zei mee uit is brrrrr
Ja echt niet normaal.. was al met haar alleen op straat want was einde van de avond dus ja dan weet je het wel, praatjes hier en daar en ineens staat die ene er tussen :S

Haha ja heb der al gecheckt die ene chick was model ofzo man ze was lid van allemaal modellen shit

Maar ik wou liever die andere :p ach ja fak it
Die model vond me schattig maar ik snap niet hoe dat ken man
Ik hoor dit vaker

Ik hoor liever dat ze me kk geil vinden en willen wiepen

Haha ja heb der al gecheckt die ene chick was model ofzo man ze was lid van allemaal modellen shit

Maar ik wou liever die andere :p ach ja fak it
Die model vond me schattig maar ik snap niet hoe dat ken man
Ik hoor dit vaker

Ik hoor liever dat ze me kk geil vinden en willen wiepen

hehehehe weer goed gefixed dan, jij bent nu 5-10kg zwaarder als ik, wss ook breder dan, ik hoor af en toe al van een meisje te breed, niet mooi etc etc maar dan ook van die er nog jong uitzien (schat ik ze 16-17 ofzo), terwijl de wat "oudere" generatie juist wel wat aantrekt. Herkenbaar?

Ik weet niet man die oudere vinden zowiezo geil
Maar gister zat een ander groepje chicks ook heletijd aan me
Ik schat ze niet zo oud 16 ofzo

Haha die rijstwafel.

Dat ik morgen weer kan trainen, fuark.

Haha idd man abs zou great succes zijn
Maar ze zaten heletijd aan me schouders enzo man en bovenkant rug echt met ze 3e tegelijk overdreven ook dus blijkbaar vonden ze het wel geil

Hehhehehe, zon schijnt lekker ik ga fftjes buiten chillen en er een draaien!! wordt weer eens tijd brah

Zou ik wel keer willen doen gewoon in een weiland ergens gaan scheiten

Terug
Naar boven