- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet wat het was gister, maar alleen maar beetje lachen en ze kwamen alNiet normaal gewoon!
Wel naar de club geweest, alleen de beste die ik al ijn mijn broekzak had zitten en die mee mocht werd verpest door een lelijke vriendin van haar :S
Wel naar de club geweest, alleen de beste die ik al ijn mijn broekzak had zitten en die mee mocht werd verpest door een lelijke vriendin van haar :S

Ja echt niet normaal.. was al met haar alleen op straat want was einde van de avond dus ja dan weet je het wel, praatjes hier en daar en ineens staat die ene er tussen :SJa ofniet, zie je een mooie chick dansen, beetje versieren dan komen vriendinnen oppeens ermee bemoeien die snoeilelijk zijn wtffff brah dit gebeurde me 5/10 keren. Dan heb je uiteindelijk alleen nummer maar niet mee naar huis door die neukfoutinnen waar zei mee uit is brrrrr
Haha ja heb der al gecheckt die ene chick was model ofzo man ze was lid van allemaal modellen shit
Maar ik wou liever die andereach ja fak it
Die model vond me schattig maar ik snap niet hoe dat ken man
Ik hoor dit vaker
Ik hoor liever dat ze me kk geil vinden en willen wiepen
Ik weet niet man die oudere vinden zowiezo geil
Maar gister zat een ander groepje chicks ook heletijd aan me
Ik schat ze niet zo oud 16 ofzo
Hehhehehe, zon schijnt lekker ik ga fftjes buiten chillen en er een draaien!! wordt weer eens tijd brah
Zou ik wel keer willen doen gewoon in een weiland ergens gaan scheiten